woensdag 26 oktober 2022

Voor GerJanne

 Afgelopen zondag was ik bezig met een kerstkaart uit het nieuwe blok wat ik van Daphne had gekregen ik vond het heel leuk maar eigenlijk vond ik de kleuren daarvan een beetje moeilijk maar gelukkig had GerJanne  een bericht gepost dat zij al een kaart had gemaakt met dat dp omdat zij het ook heeft en die heb ik toen maar gelift. Die komt nog wel een keertje langs, eerst deze kaart. Want....toen postte GerJanne een bericht dat zij zo met mij in haar hoofd bezig was geweest waarbij ik haar steeds aanmoedigde om verder te gaan met het ontwerp waar zij mee aan de gang was. Grappig verhaal en ik vond het zo leuk dat wij op een zelfde tijdstip in elkaars gedachten hadden gezeten want ik had ook nog een kaartje voor haar gemaakt om haar beterschap te wensen met het "gedoe" zoals wij het hier noemen. Gelukkig is zij niet zo erg ziek geweest van het "gedoe" maar het is natuurlijk altijd leuk om een kaartje te krijgen, dat heeft ze me inmiddels al medegedeeld.

Ik heb weer een oude kaart gebruikt voor het plaatje en de sketch van Cheerful sketches van deze maand  gebruikt , ideaal die sketches 😃  ik heb het helemaal ontdekt.

Fijne dag en groetjes





Geen opmerkingen: