zondag 30 oktober 2022

Challenge 52 WTC

 Bij 52 WTC hebben ze deze keer een challenge die vraagt om een kaart met Kerst snoep of koek en laat mijn nieuwe blok DP van (jullie weten het wel van de AC....) daar nou mooi op aansluiten. Ik ben er maar druk mee geweest heb er al twee en een halve kaart mee gemaakt, eentje ligt mij nu half afgemaakt te roepen Ha, ha. Inmiddels wordt dat dus ook mijn 50e kerstkaart maar ik geloof dat Ariënne ook weer een kaart of 10 wil hebben dus dat is mooi.

Ik heb zelf de sketch bedacht of eigenlijk ontstond hij zo maar. Ik had wat stukjes dp over en dacht dat ik die mooi zo kon gebruiken, ik bedoel de labels. Ik heb gewoon stukjes geknipt en die onder  het dp met de figuurtjes geplakt. Zo hoef je niet een lange label te maken. Terwijl ik dit bericht aan het schrijven was kwam ik tot de ontdekking dat er echt werd gevraagd om kerst snoep of koek en niet alle Kerst eten, dus even schrikken maar gelukkig zijn het cup cakes dus een soort van koek. 😃 

Ik wens jullie weer een mooie avond, wij gaan straks weer genieten van "Chansons !!" de laatste al weer jammer genoeg.

Liefs


Geen opmerkingen: