vrijdag 14 oktober 2022

Jesse was gisteren jarig.

 Ons oudste kleinkind was gisteren jarig. (en ja GerJanne het was Jesse dus). Hij is 23 jaar geworden en als de dag van gisteren weet ik nog het verloop van zijn geboorte. We hebben drie kleinkindere en van alle drie weet ik het nog precies omdat we iedere keer toevallig dicht in de buurt waren de dag er voor.

Jesse woont dit jaar op zichzelf maar heeft een klein appartementje dus viert hij zijn verjaardag bij pap en mam thuis. Ik wilde bijna schrijven "thuis", ha, ha. Ja, kleintjes worden groot.

Ik had al een kaartje voor hem gemaakt omdat we tegenwoordig niet meer weten wat we voor onze kleinkinderen en kinderen trouwens ook, voor cadeautjes moeten kopen dus krijgen ze geld. 

Opeens bedacht ik dat hij nu op zijn verjaardag 's morgens alleen thuis was en vond dat er toch zeker nog een kaartje in de bus moest komen. Ed riep meteen dat hij het wel op de fiets zou brengen, het is ongeveer 10 km bij ons vandaan, hij woont in zuid en wij in west. Gelukkig vond ik in mijn stempeldoosje nog een stempel van een eekhoorn, deed de tweede er ook nog bij en vond leuk bijpassend DP. Het kan zo meedoen bij een monochrome challenge, geen idee of die nog ergens loopt. Dat kan ik allemaal niet meer bijhouden, dat vind ik altijd zo knap van de dames hier die bij zo veel challenges meedoen. 

Hier de kaarten die ik voor Jesse heb gemaakt....




Zoals jullie kunnen zien ben ik nog steeds in de ban van sketches. De eekhoornkaart is naar een voorbeeld van Craft sensations van 5 oktober genaamd "let's get cosy. en de andere van Cheerfulsketches van vorige maand. 

Liefs en een mooie dag.


8 opmerkingen:

!neke zei

Leuke kaart voor Jesse !!!
Altijd leuk een kaart in de bus !!!
Groeten Ineke

karin zei

Mooi kaartje voor de jarige. Altijd leuk om geld te geven met een kaartje erbij. Zo in een enveloppe is zo kaal vind ik.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Wat heb je 2 mooie kaarten gemaakt Marja, voor jullie kleinzoon. Op deze manier is geld geven net zo leuk als een cadeautje! 🌝 Heel mooi gedaan dit.
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Wies zei

Je hebt twee mooie kaarten voor je jarige kleinzoon gemaakt. En het is inderdaad veel leuker om geld te geven wanneer dat in een leuke kaart "verpakt" zit.
Fijn weekend.
Groetjes, Wies

Angélique zei

Heel leuke kaarten, Jesse boft echt, hij kreeg nog wel 2 kaarten! Mooi papier en sketches heb je gebruikt.

Martha zei

Prachtige kaarten voor Jesse, Marja!
Lief dat Ed ze even ging brengen, moet je nagaan woon je in dezelfde stad en toch 10km uit elkaar...
Fijne dag liefs Martha

Freubelmina zei

Zijn beide superleuk, wat zal hij blij verrast zijn om we 1 in zijn brievenbus te vinden, lief xx

Daphne zei

Wat een leuk model mam!!
Wat goed dat je eekhoorntjes op de kaart hebt gemaakt, want vanuit zijn appartement ziet Jesse deze diertjes regelmatig in de boom die voor zijn raam staat, zo leuk.
Dus helemaal goed, deze kaart voor hem.
Was gezellig hè, gisteren, bij ONS thuis.