donderdag 13 oktober 2022

Ik schiet al op.

 En het is al weer donderdag en kan ik dus weer meedoen met 52 weeks to Christmas.

Nog steeds ben ik bezig om mijn "oude kerstkaarten doos" uit te spitten en heb al diverse keren dit plaatje in mijn handen gehad, het is zeker al een jaar of 3 op rood geplakt en uitgeknipt. Ik kon er maar niets bij bedenken maar opeens ging er een lichtje branden en ben ik gaan zoeken of ik toch nog ergens leuk grijs DP had. Zowaar, ja. 

Het is allemaal oud  maar ook leuk om alles weer eens na te kijken, oh, oh wat heb ik toch veel spullen nog. Gisteren viel er een lade met allerlei stiften helemaal uit het kastje 😱😱 alles door elkaar en kon ik het allemaal uit gaan zoeken. Dat was echter niet zo heel erg, ook daar kwam ik van alles tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het had. Eigenlijk best erg. Dus voorlopig mag ik van mezelf ook niet meer bij de AC-tion gaan snuffelen. Best jammer 😂😂

Vandaag is onze oudste kleinzoon jarig, al weer 23 een man dus. Hij viert het zaterdag en we kijken er naar uit. Ed is nu een kaartje voor hem in de bus gooien , dat plaats ik morgen wel. Voor nu, een mooie dag en liefs.


  

17 opmerkingen:

Wilma zei

Wat heb je hier een mooi kaartje mee gemaakt Marja, knap gedaan en zo is er toch weer iets uit ontstaan! Ik heb dit plaatje ook bewaard, vond het een schattig kaartje. Het zal een straf voor je zijn die je jezelf hebt opgelegd... maar ja...😕 Van Harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon!
Hele fijne dag nog en tot morgen.
GROET, Wilma.

Anita van Deur zei

Van Harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon! Dat als eerste wat heb je een mooie nieuwe kaart gemaakt met de oude kerstkaart. Hihi die heb ik ook nog liggen. Prachtig hoe je alles met ander papier combineerde!

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig kaartje heb je er mee weten te maken...
gefeliciteerd met de kleinzoon.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Gefeliciteerd met de kleinzoon !!!!
Spullen ....ja hebben we genoeg !
Leuk je kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo zie je maar, "wie wat bewaart..". Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met dat leuke plaatje Marja. Alles is zo mooi op elkaar afgestemd en ik vind rood-wit-grijs een mooie kleurencombinatie.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

gerrie zei


Dat bij elkaar zoeken is veel moeilijker dan een nieuwe kaart maken hé/. Toch ben je er in geslaagd een goed en leuk geheel bij elkaar te krijgen. Heel leuk gedaan. Lieve groeten, Gerrie.

Diny zei

Wat een gave kerstkaart in deze kleuren Marja....super gedaan!
Groetjes Diny

karin zei

Leuk kaartje met dit schattig plaatje erop.
Proficiat met de jarige.
Groetjes,
Karin

Wies zei

Mooie kaart heb je met dit plaatje gemaakt en je hebt er mooie papiertjes bij gevonden. En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleinzoon.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Marja! En wat grappig, dat jij dat ook hebt, dat je van jezelf eigenlijk niet meer naar Action mag... Dat zeg ik zo vaak tegen mijzelf..helemaal als ik dan weer dingen tegenkom die ik nog nooit gebruikt heb.
Enne bedoel je Jesse? Is hij jarig vandaag?

Antjes kaartcreaties zei

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Marja.
Wow, wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt!! Wat een schattig plaatje met het beertje en wat een mooie kleurencombinatie is het grijs met rood en wit. Je hebt er een mooie sketch meegemaakt. Gelukkig dat het plaatje bewaard is.
Groetjes Antje

Henriët zei

Leuke kaart met het hergebruikte plaatje.
Ik mag eigenlijk ook niet meer naar de Action maar ja, af en toe moet ik voor mijn werk wel heen. Goede smoes 😉
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Wat heb je van dat plaatje nog een ontzettend mooie kaart gemaakt, heel knap! Erg mooi, grijs met rood en wit.
Gefeliciteerd met jullie kleinzoon.

Angélique zei

O, en voorlopig is toch zeker over een week wel voorbij? 😁

Martha zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon, Marja!
Leuk kerstkaartje heb je gemaakt met dat prachtige plaatje
Ik begrijp wat je bedoeld ik schaf ook geen dp meer aan van de action voorlopig heb ik genoeg alleen ik heb laatst wat nieuwe snijmalletjes voor de kerst gekocht, ik kon ze niet weerstaan hihihi,
Liefs Martha

Dora zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Prachtige kaart.

Gina zei

Heel mooi in grijs en rood. Groetjes, Gina