zaterdag 29 oktober 2022

Laatste zaterdag van de maand

 Dan is het al weer de laatste zaterdag van de maand, tijd voor de challenge tussen  mij Daphne.

Deze keer mocht ik het o0nderwerp bepalen en ik koos voor: maak een kaart met rood, wit en zwart en eventueel een klein beetje groen maar dan alleen voor blaadjes.

Dat was een beetje stiekem want er lag al een hele tijd een klein, onafgemaakt rood wit kaartje naar mij te lonken op mijn werktafel, daar had ik aan het begin van de maand opeens een paar bloemetjes bij gevonden en daar lag hij weer ( te lonken) dus die heb ik snel afgemaakt en in mijn hoofd al bedacht voor Ariënne. Dus voor Daphne moest ik nog een andere maken. 

Ik vond het leuk om te doen, alles uit de voorraad, het DP is al heel oud.

Verder geen nieuws dus bij deze, een mooi weekend voor alle3maal en liefs van mij.



Geen opmerkingen: