maandag 10 oktober 2022

en nog maar weer een

Heerlijk dat ik zo in een flow zit van het kaarten maken.  Ik hoefde vandaag niet met Ed mee om verder op te ruimen op de camping. Hij vond dat hij het best alleen kon doen. Ik heb  een hekel aan de donkere, frisse avonden daar in deze tijd. Kan ook niet meer zo lekker in de caravan zitten en Ed vind het fijn als hij zijn eigen gang kan gaan. Ik ook trouwens,  een paar dagen alleen is best wel eens fijn. 
Monique vroeg of ik nog had kunnen wandelen gisteren, jazeker, ik doe mee met het Ommetje van de hersenstichting. Ik loop niet voor de punten hoor maar het is een mooie stok achter de deur. Elke dag minimaal 20 minuten lopen. Het is goed voor je lichaam en ook voor je hersenen. Ik doe het met veel plezier, heb hier in ons dorp verschillende routes en ik beslis in de lift naar beneden welke ik zal nemen. De langste is 40 minuten, dat is ook de mooiste.  
Maar nu een kaart, 😂😂 welke zal ik nou eens laten zien???..... Toch maar weer een kerst kaart  en weer uit de wit/zwarte serie. Ik heb nog meer oude kaarten hiervan die ik kan gebruiken dus er zal nog wel eens een voorbij komen. Komt ie...
Ook leuk toch, wel een beetje druk maar dat mag de pret niet drukken.
Fijne dag en liefs, ik ga zo ook bij jullie kijken.

4 opmerkingen:

Wilma zei

Ook weer een mooie Marja, met dat zwarte matten. Ziet er gaaf uit en druk? Dat misstaat hier helemaal niet.
Nog een fijne dag verder.
GROET, Wilma

Martha zei

Pracchtig kaartje Marja
Ik loop elke dag met mijn stokken ongeveer 40 minuten en ik heb een stappenteller op mijn telefoon, mijn conditie is er echt door verbeterd en geen pijn in mijn knieën meer en lekker buitenzijn, dus een win win situatie
Liefs Martha

Angélique zei

Een hippe kaart die er zeker mag zijn, en de stapel is er weer één hoger.

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart met dit drukke papier, alles matcht zo mooi xx