donderdag 20 oktober 2022

Cadeautje van Daphne

 Afgelopen zaterdag vierden we de verjaardag van Jesse, onze oudste kleinzoon. Hij vierde het bij zijn ouders thuis omdat zijn appartementje ietwat klein is, tenminste, voor 10 mensen en twee honden.

Het was heel gezellig en tot mijn verrassing kreeg ik van Daphne een cadeautje en ik was niet eens jarig.

Ik kreeg een snijsetje en een blok kerst dp van onze favoriete  winkel met het blauwe logo. 😃😃

Het snijsetje heb ik nog niet geprobeerd maar het blok lag me de hele week al  te roepen vanaf de "zijtafel" (misschien een handige tip, ik gebruik de strijkplank naast me als ik aan het knutselen ben, zo handig!)

Nu had ik van iemand een digi gekregen en die wilde ik gebruiken maar....ha, ha, toen ik eindelijk de basis kaart klaar had was de digi te groot en paste hij ook eigenlijk niet bij het dp. Weer ff niet goed opgelet.

Ik had ergens op internet de sketch gevonden het is van ene Christie Marcotte.

Het is mijn 39e kerstkaart en ik ben er bijna, kwam echter opeens wel tot de ontdekking dat ik nu al twee jaar ook een kaart of 10 voor Ariënne maak dus ik heb nog wel wat te doen. Ik ga nog maar even door met dit leuke kerstpapier hoewel, ik was een beetje aan het mopperen dat ik het geen leuke kaart vond en hem via what's app aan Daphne doorgestuurd om te vragen wat zij er van vond en..... leuk natuurlijk, ha, ha., want dat vond ik vanmorgen zelf dus ook. Het kwam waarschijnlijk omdat ik een heel ander idee in mijn hoofd had, met die digi. en die ligt me nu nog vragend aan te kijken maar dat komt nog wel.


En natuurlijk gaat deze kaart ook naar 52 WTC, tenslotte is het donderdag.

Liefs van mij en nog een fijne dag allemaal. 


9 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

het is wel heel leuk design papier!
En je kaart natuurlijk ook haha.
groetjes Alma

!neke zei

Super leuk !!!!
En zomaar een presentje , leuk !!!
Groeten Ineke

Wilma zei

Leuke kaart hoor Marja. Alles past helemaal prima bij elkaar! Je gaat goed met je Kerstkaarten zo. 😀
Nog een fijne avond.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is echt wel een mooie kerstkaart Marja. Leuk dat je meteen met je cadeautje aan de slag bent gegaan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Mooie ketstkaart Marja
Leuk dat je zomaar een knutselkadootje van Daphne hebt gekregen
Gelukkig heb je nog even de tijd om nog een serie voor je andete dochter te maken
Liefs Martha

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje en dat papier is ook mooi erbij! Ik ben ook fan hoor van de winkel met het blauwe logo! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. En fijn dat je nog een paar kaartjes hebt te gaan, kan je nog iedere week meedoen. haha! Groetjes Marijke.

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart, heeft Daphne goed je gedaan om je te verwennen.

GerJanne zei

Nou dat is nog eens lief van Daphne! EN je hebt er meteen een heel leuk kaartje mee gemaakt. Tuurlijk ben je dan eerst niet tevreden, omdat het naders in je hoofd zat. Maar dan kijk je later en ben je toch tevreden. Komt me wel bekend voor.
Weet je wat Nelleke en ik pas gedaan hebben? Een groot blok van Action met dubbelzijdig papier (2 euro) gekocht en dat gedeeld. Dan heb je allebei hetzelfde papier. Een half blok voor 1 euro. Is een tip voor Daphne en jou, wat ik las dat Daphne niet zoveel papier heeft😂🤣😂

Daphne zei

Neeeeeeee!! Wat een goeie tip!
Die wel ik niet horen🙉.