zaterdag 8 oktober 2022

Nog meer hergebruik.

 Voorlopig ben ik nog niet klaar met het hergebruik van oude kaarten. Zo vond ik voor mijn zwager, die volgende week jarig is, nog een leuke kaart maar hoe ik het ook bekeek, ik kon er niets mee beginnen. Ik had geen bijpassend papier dus besloot ik om de afbeelding dan maar uit te knippen. Is ook goed gelukt gelukkig. Ik ben weer helemaal gelukkig in mijn knutselhoekje betrapte mezelf er gisteren op dat ik hardop zat te zingen. Af en toe wordt ik daar ook een beetje gek van hoor want dan pak ik het pakje met rhinestones en floep daar zit het liedje "I am a rhinestone cowboy"in mijn hoofd en dat blijft daar dan zo lekker zitten 😂😂 kennen jullie dat? 😂😂 ook nu weer.


De sketch is van de Cheerful sketches van deze maand dus die link ik daar weer naar toe.

Ik heb er nog meer gemaakt maar dan kerstkaarten., ook leuk.

Fijn weekend en liefs


11 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Haha,leuk toch om te zingen 😀 met plezier zitten freubelen.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Wat 'n gave mannenkaart heb je gemaakt Marja, met je hergebruikte flesje en glas. Samen met het papier en de schets is het een mooi geheel geworden! En fijn voor je dat je je weer kunt vinden in je hobbyhoekje. 🙂
Nog een mooi weekend.
GROET, Wilma.

!neke zei

Gave kaart !!!
Leuk je hergebruik !!!!
Groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi,
knap hoor om oude kaarten te her gebruiken, zo ben ik jaren geleden begonnen met kaarten maken: hergebruik van kerstkaarten destijds.
groetjes Alma

Anoniem zei

Leuke kaart Marja en geweldig dat hergebruik. Groetjes Nelleke

Martha zei

Mooie kaartheb je gemaakt, Marja
Leuk dat hergebruiken!
Ha ha dat heb ik nou ook altijd met liedjes, zeker als ik heb zitten spelen op mijn keyboard, het worden allemaal oorwurmen ik word er zelfs in de morgen wakker mee hihhi
Heerlijk dat je weer zoveel knutselplezier hebt!
Liefs Martha

GerJanne zei

Ah... dat is fijn. Komt vast ook doordat je nu niet meer naar de camping gaat. Meer rust voor knutselen..Je kaart is erg leuk en de sketch zag ik meteen. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.

Angélique zei

Wat een mooie kaart. Ik heb vandaag ook een kaart met die sketch gemaakt.
Haha, dat zomaar liedjes in je hoofd krijgen ken ik maar al te goed. Gisteren heb ik om die reden een miniscuul fotootje van Julio Iglesias omgebraaid, want iedere keer dat ik dat gezicht zag.... maar ik heb het ook zomaar bij woorden, het lijkt wel of ik bij ieder woord wel een liedje ken, haha.

Elly zei

Leuke kaart heb je gemaakt, en bedankt nu zit het in mijn hoofd hahaha.
Vorige week zongen ze dit bij De Beste Zangers ook, was mooi om te horen.
Groetjes elly

Daphne zei

Dat is ook hergebruik, het uitknippen
Wat een goed idee.
Mooie kleuren heb je gebruikt je zit echt in de herfst sfeer zie ik.
Ooooooh, dan heb ik dat dus van jou, van die liedjes die in mijn hoofd omhoog komen als ik iets zie of doe, dat is erfelijke lees ik nu.
Nou, bedankt hoor🤪

Margreet zei

Wat een leuke en stoere kaart, Marja.
Dat van de liedjes is heel herkenbaar.
Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
xxx Margreet