donderdag 27 oktober 2022

Kerstkaart voor Jesse.

Nog steeds ben ik erg in mijn schik hoe ik bezig ben met al die oude plaatjes. Ik heb ze al zo lang en opeens komt er steeds meer uit de doos op een kaart terecht.

Ik bedacht gisteren dat ik ook voor Jesse nu een kerstkaart moet maken want hij woont op zich zelf (toch even wennen dat hij al zo zelfstandig is).

Ik zocht dit plaatje voor hem uit en was lekker in de weer met het leuke dp van ???? ( allemaal uit de voorraad en ik kom steeds meer leuk papier tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het had).

Ook het gebruik van een sketch vind ik momenteel helemaal geweldig maar dat had ik al een keer geschreven. Deze is van Cheerful sketches van vorige maand.

Kaart voor Jesse dus en ik link hem weer naar 52 weeks to christmas.

En, oh ja GerJanne en Daphne, de kaart die ik voor GerJanne heb gemaakt heb ik niet meer gelinkt  naar Cheerful sketches want er staan er al drie van mij. 

Fijne avond en liefs





Geen opmerkingen: