dinsdag 2 februari 2021

Kaart voor Ed

Nog nooit heb ik voor Ed's verjaardag een kaart gemaakt, eigenlijk best wel een beetje gek. Deze keer was ik heel druk met Srushti Patil op You tube en daar heeft hij me verschillende keren mee geholpen zo ook met dit model. Ik heb er nog een gemaakt, die komt een andere keer op mijn blog. 

Vaak maak ik moeilijke kaarten meteen nog een keer dan gaat het iets makkelijker. Kortom, dit is weer een idee van Srushti Patil. Zij heeft verschillende filmpjes op YT staan, echt de moeite waard om een keer te kijken bij haar. Dit was er ook weer een met hindernissen. Ik had het hart er verkeerd om ingeplakt 😝, gelukkig had ik de voorkant nog niet klaar en bedacht dat ik de kaart kon omdraaien. Dus dat gedaan.

Omdat Ed nog wel eens komt kijken had ik de kaart onder mijn Score bord verstopt, daar lag hij veilig.

Dacht ik.....want, en dat is echt heel dom, ik had een kop thee naast me staan met het lepeltje er nog bovenuit. Jullie raden het al. Kop ging omver. Ik gillen Ed, help kom heel snel met een doek alsjeblieft!!

Enfin, er was wel wat thee over de kaart gelopen. Ik dacht dat ik het wel zo kon laten maar uiteindelijk kon ik dat toch niet verantwoorden voor mezelf. Ik sprak mezelf toe: "Nee Mar, dit kun je niet maken". 

Heb gekeken of de voorkant er nog af kon, dat lukte. Dus nieuw dp erop en een nieuw "with Love" gemaakt.

Opgeplakt en.....niet opgelet dat het andersom geplakt moest. 😑 dus weer eraf en overnieuw.

En dat alles ook nog met in mijn achterhoofd onze oude camping buurvrouw die altijd zei :"nooit eten en drinken op de werkplek!" ik zeg het zelf nota bene ook vaak.πŸ˜‚ Tja, wie niet horen wil moet maar voelen.

In ieder geval hadden we samen wel stof tot gesprek, 's morgens bij het overhandigen van de kaart.

Hier is hij dan....










  


 In het kleine hartje stond een persoonlijke boodschap. Dat heb ik er zelf bij verzonnen.

Heel veel groetjes en liefs. Fijne avond verder.πŸ™‹

5 opmerkingen:

Daphne zei

Man man, ik lig hier weer in een deuk, hoe kan het toch altijdπŸ˜‚πŸ˜‚.
Maar wel goed dat je hebt door gezet mam, want nu was het wel echt een kaart zoals het bedoeld was.
Papa vond het vast heel mooi.
Ik wel in ieder geval.
Enne, je hebt mij helemaal aan gestoken met filmpjes van "Die mevrouw met die moeilijke naam", ik ga morgen meteen weer kijken of ik ook weer wat leuks zie om te maken.

GerJanne zei

Hahahaha, Marja, wat schrijf dat je leuk. Het is net of ik bij je in huis alles op een afstandje heb gevolgd. Een kaart met een boel hindernissen, maar hij is geweldig! Ontzettend leuk met dat hart wat er dan zo uitgevouwen naar voren komt. EN ja die kan natuurlijk niet op zijn kop. Je had er nog een tekst bij kunnen doen: ik ben ondersteboven van jou!
Maar dat is achteraf gepraat. Hij is echt gaaf en ik wed dat Ed er best blij mee was!

Martha zei

Hahaha die Marja, gezellig met jou!
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor jou kaartenredder!
Heel mooi model!
Liefs Martha

Elly zei

Hihih...sorry we lachen maar dat is van de andere kant van het scherm en niet als het mezelf zou overkomen.
Je kaartje is wel erg mooi geworden. Dus goed geslaagd
Groetjes Elly

Creatiels zei

Grappig verhaal,kaartje met vele hindernissen. Ik heb een dΓ©jΓ  vu gevoel, is me ook aloverkomen.
Knap resultaat.
Groetjes en hou jullie gezond
Els