zondag 7 februari 2021

Ik kan er niet mee ophouden.

 Ha, ha Martha schreef het zelf al in een antwoord aan mij: "ik heb wat te weeg gebracht met dat schuif kaartje". Leuk toch, dan wek je wel enthousiasme op bij je mede bloggers. Dank je wel hoor Martha.

Ik heb er weer een gemaakt en nu met de laatste stukjes blauw/groen uit dat blokje wat ik zo mooi vond. Ik heb nog een paar hexagons uit de allerlaatste restjes gesneden, zal wel zien wat ik daar mee ga doen.

Mijn neef, die vorig jaar samen ging wonen met zijn vriend maakte ik deze kaart. Zijn vriend heeft hem ten huwelijk gevraagd, compleet met ring en hij was dolgelukkig. Dus moest er natuurlijk een kaartje komen van zijn (oud) tante en oom uiteraard.

Ik heb heel erg zitten puzzelen om de stukjes op het kaartje te krijgen, ook nog iets scheef geplakt, dat er weer afgehaald en daardoor had ik een probleem met de achterkant. Dat heb ik mooi opgelost vind ik zelf.

Ik heb er altijd plezier in als het dan net nog lukt.

Hier in Zwolle ligt een aardig pak sneeuw en we zien best wel veel mensen er lekker van genieten. Wij gaan morgen maar weer onze wandeling maken.

Veel liefs en groetjes. 

Voorkant
Achterkant


Flap met persoonlijk berichtje

acchterkant flap

🙋

12 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat knap gemaakt Marja, een hele mooie kaart! Leuk dat Daphne en jij elkaar uit gaan dagen, ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
Groetjes, Annerieke

Angélique zei

Deze is ook super, weer heel anders in deze kleuren.

Creatiels zei

Leuke kaart voor speciale gelegenheid. Mooie kleurcombinatie.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Henriët zei

Als je eenmaal door hebt hoe het moet blijf je maar doorgaan. Ik heb er ook al 3 gemaakt ondertussen.
Deze is ook weer erg leuk. Ik herken het papier. Is echt wel al een oudje maar nog steeds mooi.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Super mooi gemaakt !!!
zal zeker in de smaak vallen !
groeten Ineke

Rosina zei

Super gaaf is ook dit schuifkaartje weer marfien... TOP!!
groetjes Rosina

Elly zei

Deze uitvoering is ook heel erg mooi.
Wij hebben niet gewandeld in de sneeuw. Terwijl we hier veel mensen nog voorbij zagen komen gisteren.
Groetjes Elly

Angelique zei

Hele leuke, fleurige kaart voor je neef in het superleuke model. Ik moet het filmpje nog eens goed bekijken.
Hier ligt weinig sneeuw en heel ijzig dus ik ga alleen wandelen om ons hondje uit te laten.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Haha, ik kan ook bijna niet meer stroppen met deze kaartjes maken, ze zijn leuk he?!
Lief om een kaart te sturen naar het as bruidspaar, zullen ze leuk vinden.
Het papier is perfect voor ze, wat een mooie kaart weer.
Ik zag bij mijn kaart ook dat je de achterkant van de flap hebt bewerkt met DP, volgens mij heb ik dat niet gedaan, omdat je dat toch niet ziet......dacht ik tot nu ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi geworden en wat een mooie frisse kleuren Marja. Ik heb net het filmpje bij Martha zitten bekijken, ik ga er morgen eens voor zitten denk ik.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei

Wat weer een mooie Marja. Je hebt de smaak goed te pakken!
Lieve groetjes, Monique

Bernadet zei

Toevallig hier op je blog beland Marja, zag deze kaart en was gelijk helemaal weg van de kleurtjes!
Ook een gaaf modelletje trouwens!