maandag 22 februari 2021

Nieuwe stempel

In deze tijd van corona waarin wij weinig weg gaan ern dus ook weinig uitgeven, vond ik dat ik best wel iets had verdiend. Hoewel ik pas twee nieuwe stempels had gekocht van Stampin up werd ik, bij het nakijken van de catalogus opeens verliefd op de Art Gallery bloemenstempels. Ik heb er een nachtje over geslapen en de volgende ochtend meteen de stempels besteld, inclusief de dies. En ik ben er blij mee...  toen verviel ik ook nog in de celebration (als je boven een bedrag bestelt kan je iets uitzoeken uit het celebration gidsje) dus ik dubbel blij. Heb een leuke stempelset uitgezocht, dat zien jullie later.

Ik ben lekker aan het spelen geweest met mijn nieuwe bloem. Is nog wel een beetje uitzoeken maar dit is het eerste exemplaar wat er mee door kan volgens mij. 
ook de ribbels op het papier heb ik zelf gemaakt met mijn score pal. 

Ik heb best wel veel kaarten voor mijn verjaardag gekregen ook omdat onze dochters een verrassing voor mij hadden georganiseerd. Opeens stond er zaterdag middag een Zwolse zanger waar ik fan van ben  onder aan ons balkon. Zo leuk. Hij heeft 5 liedjes gezongen en dat vond Arienne best veel want normaal doet hij er maar 3. Ik had zeker een streepje voor. Hij zong eerst lang zal ze leven,  een liedje over Zwolle wat ik niet kende maar wel leuk vond, I did it my way van Frank Sinatra en op mijn verzoek een lied van Charles Aznavour (mijn grote held) La Bohème maar dan in het nederlands, vertaald door André van Duyn. Prachtig. En iets van Michael Boublé, dat kende ik ook niet maar dat hadden de meiden uitgezocht, ik moet het nog even opzoeken op Spotify. Kortom, ik had een hele mooie verjaardag. 

Liefs van mij en blijf gezond.



De tekst komt als ik hem verstuur.
    

 

6 opmerkingen:

Willy zei

Nog gefeliciteerd, wat een geweldige verrassing!! Mooie kaarten heb je gekregen en je eigen kado is ook heel gaaf :) Prachtige kaart!

Angélique zei

Nog gefeliciteerd! Wat een gave verrassing, maar dat kastje staat ook mooi vol met kaarten, leuk, heel feestelijk.
Wat een prachtige bloem! Goed idee om de achtergrond zo te rillen, dat staat echt chique zo samen met de bloem, meer moet er ook niet op, behalve nog eventueel een bescheiden tekstje.

Elly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, En nog van harte gefeliciteerd en echt heel speciaal een zanger op je verjaardag.
Dat hebben ze lief geregeld om nooit meer te vergeten.
Leuk als je kaartjes.
Groetjes Elly

Daphne zei

Het is een prachtige kaart mam!!
Ik vind de achtergrond zó creatief bedacht, hoe verzin je het?!
Goed dat je deze mooie bloem gekocht hebt, inclusief "Die"!!! Soms mag je voor jezelf best eens iets liefs doen, zeker in deze tijd. Ook zonder te verantwoorden (geven bijna geen geld uit dus mocht ik van mezelf...... enz)
Dit is echt een stempel voor jou, deze gaan we zeker vaken zien.
Was leuk hè, zaterdag!! Het onbekende liedje is van Guus Meeuwis "Brabant" heet het, alleen had Jilles er "Zwolle" van gemaakt.

Martha zei

Mooi bloemenkaartje Marja!
Heerlijk jezelf verwend, ook verwend door je dochters ik had het al gelezen bij Daphne, zo'n leuk idee om een zanger in te huren!
Ook mooie kaarten heb je gekregen!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat leuk dat je zo verwend bent met een boel kaarten! En dan die zanger, hoe verzinnen ze het! Ontzettend leuk. Ik kan me helemaal voorstellen dat jij een streepje voor hebt, hoor!
Je nieuwe stempel is prachtig en je kaart ermee ook. Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig naar je andere stempelset!