donderdag 25 februari 2021

donderdag

 En, nee ik ga het niet zeggen deze keer (waar blijft de tijd??) 😀😀

Ondanks dat ik nu heerlijk bezig ben met mijn nieuwe stempels toch nog tijd gehad om een kerstkaart te maken. Ik heb het idee weer van You tube en ik geloof weer van Sruhsti Patil. (iedere keer vergeet ik te noteren waar ik het heb gevonden. Ik heb nu maar een blocknootje neergelegd.

Je moet de hoekjes voorzichtig uit elkaar trekken en dan komt het hele kaartje te voorschijn. Moet je wel opletten dat je de blokjes aan de voorkant goed stempelt en niet zoals ik, er later achter moet komen dat het niet klopt. Dus heb ik er maar andere stukjes opgeplakt toen het kaartje open was.

Ik ga de kaart weer linken naar 52 weeks to christmas.

Fijne dag allemaal en liefs van mij.




 

12 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een mooi model, Marja. Heel bijzonder. En je kan er lekker veel dp op kwijt. Mooi gemaakt.
En ja, waar blijft de tijd, eind februari alweer...
Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat knap van je Marja, ik krijgt dat niet voor elkaar, super mooi kaartje.

Rosina zei

Super mooi je kerstkaartje Marja, wat een leuk modelletje weer en mooi designpapier ervoor gebruikt ook, met een schattig plaatjein het midden!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Wat een leuk gevouwen kaartje Marja , héél apart gemaakt
Fîjn dat je meedoet in week 8 , een Fîjne donderdag
Zonnige groetjes van Epie DT52WTC......

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi apart model heb je voor je kerstkaart gekozen Marja. Heel leuk en je hebt heel wat te decoreren gehad.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Prachtig verrassend kaartje Marja!
Je zit weer lekker in de knutseldlow!
Liefs Martha

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marja.
Dat was vast een heel gepuzzel!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een kunstwerk, ik snap dat het een heel gepuzzel is. Maar je heb het super mooi gemaakt, knap hoor! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Henriët zei

Super leuke kaart. Weer een heel leuk modelletje. Een heel gepuzzel met al die stukjes.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Sjonge, wat een ingewikkeld model.
Ik ga maar weer eens zoeken.
Mooi hoor!!
Toch klopt het nog niet helemaal...... de streepjes van de midden kantjes, allemaal in de lengte, behalve links.
Of had ik dat niet mogen zeggen, want nu zie je het zelf ook🤭
Wat ik altijd doe met de linkjes: ik kopieer ze alvast een zet ze in een berichtje klaar voor mijn blog. Kan je het zelf altijd terug vinden en is ook leuk voor je volgers, kunnen ze zo het model opzoeken en ook maken.
Ik zal het je eens uitleggen binnenkort, werkt heel handig, vooral voor jezelf

marja kenter zei

🤭😝dank je wel Daph. (😂😂😂)

Elly zei

Heel mooi gedaan ja zij heeft altijd wel leuke modeltjes.
Groetjes Elly