donderdag 4 februari 2021

Donderdag kerstkaart dag.

 Hebben jullie dat ook wel eens dat je een idee krijgt, er dan begint en dat het dan opeens heel anders word?

Ik had ergens een scetch gezien en wilde die gaan maken maar ik had ook zo'n leuk plaatje van kerstman liggen en dat wilde ik gebruiken. De scetch was met een rondje en mijn kerstman was vierkant. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om dat rondje dan maar vierkant te doen maar, helaas, dat was echt niet leuk.

Jammer genoeg heb ik geen voorbeeld meer van die scetch dus jullie moeten me maar geloven.

Het achtergrond papier had ik al heeeeel lang in  mijn kerstdoos liggen, vergat iedere keer om het te gebruiken,



nu dacht ik er aan. 

Dit is dus mijn kerstkaart voor week 5 (maar het is nummer 8 dus ik loop nog voor)

Ik link hem weer naar 52 WTC.

liefs en groetjes en blijf gezond.

 

15 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooi rood kaartje voor de kerst! Ik hou van rood op je kaart dus ik vind hem prachtig! Je papier is ook leuk met die ruitjes! Fijn dat je meedoet emt 52 WTC. groetjes Marijke.

Marjan zei

Mooi dat nostalgische plaatje, ik houd er wel van dit soort kerstmannen zijn de echte! Mooi papier er bij ook, gaaf kaartje!

Anita van Deur zei

Prachtig dit kerstkaartje Marja, mooie kerstman, fijne dag.

Kaartenkraam zei

Mooie kaart! Leuk plaatje van die Kerstman en mooi gecombineerd met het dessinpapier.

groetjes van Ank

Diny zei

Heel mooi kaartje met deze vrolijke kerstman Marja!
Groetjes Diny

Annerieke zei

Mooie kaart met de leuke kerstman! Eigenlijk heb ik dat heel vaak hoor, dat ik begin maar als ik bezig ben wordt het vaak toch anders. Hahaha, dat heet creatief zijn 😉.
Groetjes, Annerieke

Martha zei

Prachtig kerstkaartje, Marja!
Deze kleuren zijn voor mij echt kerst
En dan die leuke kerstman, die maakt get helemaal af!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo ziet de kerstman er echt uit, rond en vrolijk, althans dat denk ik hihi. Een mooie kerstkaart met dat gezellige geruite papier.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC Marja.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Dat komt hier ook weleens voor dat je iets in je hoofd hebt, maar het er dan heel anders uit komt. Je hebt er in ieder geval een heel mooi kerstkaartje van gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Marja, ja zo past je de kaart aan het plaatje wat je voorhanden heb...het eindrerultaat is in ieder geval een succes...
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Daphne zei

Wat een leuk plaatje is dit.
Het achtergrondje is zo lekker vrolijk, dat past goed bij het plaatje.
Al 8 kaartjes? Jij bent ook goed bezig zeg. Ik heb die van mij niet geteld, maar ik weet wel, als ik af en toe 2 kaartjes maak met hetzelfde idee, dan kom ik een heel eind komende kerst.
Kan ik ook wat aan Gerry geven😉

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, tof met die grote ruitjes en de vrolijke santa!
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Leuke kaart met het vierkante plaatje, Marja. En mooie papier, dat past er hartstikke goed bij.
Leuk je weer te zien bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Monique zei

Wat een mooie kaart! het blijft toch mooi in traditionele kleuren.
En wat ben je toch chaotisch. Ik moest wel lachen om je capriolen met Ed's kaart. Het is mij ook een keer gebeurt. Helemaal overnieuw beginnen en flink de pest in. Maar ik heb nog steeds thee op mijn tafel staan ;-)
Liefs Monique