vrijdag 26 februari 2021

Nieuwe stempels

 Gisteren ook weer bezig geweest met mijn nieuwe stempels maar nu met de andere bloem. Ik moest wel even bekijken hoe ik dat moest doen met die kleine stukjes steel aan de bovenkant want die moeten natuurlijk ook groen worden. Bij dit roze kon ik er makkelijk overheen met een kleurpotlood, wel heel voorzichtig.

Ik ben nog steeds blij met alle bladen en pagina's van de Flow. Toen ik ze weg deed heb ik alle gekleurde bladen er uit gehaald en ze hebben een beetje aparte kleuren dus soms passen we precies bij hetgeen waar ik mee bezig ben. Zo ook bij deze kaart.


 

Zoals ik al eerder eens heb gezegd, ik ben niet zo goed in het zelf ontwerpen van kaarten dus heb ik een voorbeeld nodig. Tegenwoordig is dat niet zo moeilijk met al die voorbeelden op Pinterest of You tube of van mijn blogvriendinnen (ik noem verwijs er zo veel mogelijk naar hoor). Daphne gaat me nog eens een keer uitleggen hoe ik kan "linken" naar filmpjes en zo.

Voorlopig ben ik nog wel bezig met mijn mooie stempels  Art Gallery van stampin up. Zo blij dat ik ze gekocht heb.

Een mooi weekend gewenst, blijf gezond en liefs van mij.


6 opmerkingen:

Angélique zei

Heel mooie voorjaarskaart, erg fleurig.

GerJanne zei

Hoi Marja,
ik vind hem prachtig. Zo vrolijk door het bloemen achtergrond papier. Die stempels zijn voor allerlei gelegenheden te gebruiken. En trouwens, het maakt toch niets uit dat je voorbeelden nodig hebt. En als je eens vergeet te linken, is dat helemaal niet erg. Het zijn jouw creaties.

Martha zei

Heel mooi en fleurig dit kaartje, Marja!
Prachtig gemaakt
Ik heb ook nog flows liggen ik was ze alweer vergeten.?
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart! Mooie stempel en mooi gecombineerd met het papier.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik doe ook graag ideetjes op hoor Marja, er is al zoveel moois te zien. Je hebt een hele mooie fleurige kaart gemaakt met dat vrolijke dessin-papier en die mooie stempel.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Een hele mooie vrolijke kaart is het.
Groetjes Elly