dinsdag 16 februari 2021

Chaoot

Gelukkig weet ik van mezelf dat ik een chaoot ben maar dit was toch wel een beetje dom. 😅

Ik bewaar altijd de strookjes papier die ik afsnijd "kan altijd nog eens van pas komen, toch?"

En zo waar hadden de dutchcardlovers een challenge waarbij je strookjes papier op moest plakken, daar iets uitsnijden, dit weer opvullen en het uitgesnedene ook weer verwerken op een kaart. 

Ik enthousiast aan de gang. Heb er vier kaarten mee gemaakt, jazeker, vier. En toen ging ik ze plaatsen......... tja, als de challenge op 31 januari afloopt, moet je dat niet doen op 1 februari Marja, dan ben je te laat!

Enfin, 4 kaarten meer in de voorraad doos. Nooit weg. Wel jammer dat ik niet meer mee kon doen. in het vervolg toch maar in de agenda schrijven wanneer een challenge eindigt. 

Eén kaartje heb ik al verstuurd, die kwam goed van pas dus. Fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer.



7 opmerkingen:

Diny zei

Ik moest wel lachten om hoe je het omschreef Marja.....maar het zijn evengoed hele leuke kaartjes hoor!
Groetjes Diny

!neke zei

Ze zijn echt heel leuk !!!!
Jammer te laat , maar je had ze toch nodig !
groeten Ineke

Angélique zei

Ik vind ze heel leuk. Jammer dat ze te laat zijn voor de challenge, maar ze zijn wel op tijd klaar voor je jarigen die ze mogen ontvangen.

Marfien zei

Goed gelukt en restjes weer opgeruimd, zie ineens dat ik die paarse papiertjes ook nog op zolder heb, bedankt voor de tip

Elly zei

Ze zijn juist heel leuk geworden! En super om ze te versturen.
Groetjes Elly

Martha zei

Ha daar is mijn kaartje, Marja!
Hij hangt hier te pronken, ben er blij mee!
Nu heb je weer wat kaarten op voorraad en ben je lekker aan de knutsel geweest
Liefs Martha

Daphne zei

Haha, echt iets voor jou mam 🤣.
Maar ach, geeft niks, je hebt in ieder geval weer mooie kaartjes op voorraad, die je vast gauw weer kan versturen.
1 Is al ontvangen lees ik