maandag 15 februari 2021

Ruitjes bij K&K

 Bij



Knutselsenkadootjes
vragen ze ruitjes op je kaart.

Dat is leuk, want toen ik met die eekhoornkaart van mijn vorige post bezig was ben ik ook nog aan het passen en meten geweest met dit achtergrondje. Het ligt ook al een jaar of twee in mijn doosje met achtergrondjes. Toen ben ik gaan zoeken in mijn doosjes met plaatjes en vond der ook nog een oud 3d plaatje bij. Daar heb ik wel het achtergrondje van weg geknipt en ook weer passen en meten om het toch nog passend te maken en zo waar had ik nog een stukje geel papier liggen dat er heel goed bij paste.

Momenteel vind ik het leuk om met "oude" , lang liggende dingen aan de gang te zijn.

Het regent hier in Zwolle maar ik heb de indruk dat het niet hard genoeg is om de sneeuw vandaag nog weg te werken. Ik hoop van wel.

Fijne dag en groetjes.

7 opmerkingen:

!neke zei

Mooi deze achtergrond !!
Leuk om weer eens aan de slag te gaan met "oude"
achtergrondjes.
Mooie kaart zo !
groeten Ineke

Henriët zei

Wat een mooi kaartje. Lekker vrolijke.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Mooi kaartje met die ruitjes Marja!
ik ben ook lekker aan het spitten in mijn voorraad en ik sta er versteld van hoeveel ik nog heb, vind het ook wel leuk eigenlijk, ik ga voorlopig geen nieuwe spulletjes meer aanschaffen
liefs Martha

Elly zei

Mooie vrolijke ruitjeskaart. Ja ook ik heb nog ontzettend veel in mijn restjesbak, het is eigenlijk een restbak hihi
Groetjes Elly

Daphne zei

Nou, ruitjes genoeg mam ;-)
Ik vind dit een beetje een klassieke kaart en ook voorjaarsachtig.
Ik krijg meteen zin in de zon en warmte.

Monique zei

Hij is prachtig Marja. Net wat Daphne zegt, ruitjes genoeg.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

GerJanneke zei

Had ik deze toch even bij je gemist. Dat gebeurt niet vaak. Maar hij is natuurlijk perfect voor K&K! En lekker lente achtig. Dank je wel voor het meedoen.