donderdag 28 januari 2021

Ik was te snel

 Ik wilde meedoen aan de challenge van 52WTC maar toen ik de kaart wilde linken zag ik dat je pas vanaf morgen mee kon doen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚, dat is weer eens iets nieuws, meestal ben ik te laat met zoiets.Dus maar weer terug gezet in concepten en morgen verder. 

Morgen is Ed jarig. Ik heb voor hem een tas besteld van ons favoriete restaurant, gevuld met allerlei lekkers, voor twee personen. Het wordt morgen na 12.00 uur gebracht en hij weet van niets. We doen eigenlijk nooit aan cadeaus dus hij verwacht ook helemaal niets.

Nu kreeg hij opeens gisteren een "goed idee"(vindt hij zelf) hij had zin om sushi te maken voor morgen. Dus vanmorgen vroeg naar de visboer, moest hij ook nog naar de stad fietsen want de tonijn was uitverkocht. En toen hij terug kwam zei hij tegen mij: "ik moet wel hard werken hoor voor jouw sushi!"

Nou ja, ik had er niet om gevraagd en het eten voor morgen was al geregeld. ๐Ÿ˜‚ Gelukkig kan dat heel goed tot zaterdag bewaard blijven want hij zou niet zo veel maken en dat loopt nou altijd uit de hand.

Oh, help, nu wilde ik de kaart die ik voor Ed heb gemaakt hier plaatsen, kom ik er achter dat ik die niet op de foto heb gezet en hij zit al in de enveloppe. 

Dan plaats ik maar de kaart die ik heb gemaakt met mijn nieuwe achtergrondstempel van SU, de achtergrond heb ik eerst een keer op een papier gestempeld zodat het wat lichter is dan de voorgrond. Dan wens ik  jullie nu  een mooie avond toe. Hopelijk blijft het rustig in de steden. Onze oudste dochter woont vlak bij de binnenstad van Zwolle en kneep hem wel voor haar autootje, je moet er toch niet aan denken dat  zo'n meute jouw autootje even in de fik komt steken of op zijn kop komt zetten. Is gelukkig niet gebeurd.

Liefs en blijf gezond.



    

6 opmerkingen:

Daphne zei

Sjonge jonge jonge, gaat het goed mam????
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Gelukkig laat je uiteindelijk nog wel een hele leuke kaart zien.
Wat een mooi idee!!

Diny zei

Wat een leuke kaart laat je ons zien Marja....al wilde je eigenlijk iets anders laten zien!
Groetjes en veel plezier morgen en lekker eten hoor!
Diny

Angรฉlique zei

Een bijzondere kaart, ik vind hem heel mooi.
Veel plezier morgen, geniet er samen van. En alvast gefeliciteerd met je man.

GerJanneke zei

Hahahaha Marja, wat gezellig om te lezen! Net of je even tegen me praat. Wat leuk dat je niet hoeft te koken en dat twee dagen achter elkaar! Dat klinkt allemaal hel lekker en gezellig.
Je kaart is supermooi. Wat en gave achtergrond stempel heb je.
Heel fijne dag morgen en overmorgen!

Martha zei

Mooie kaart Marja!
Prachtige stempel!
Fijne verjaardag geniet ervan!
Liefs Martha

Crealientje zei

Heel veel plezier vandaag en proficiat!
Je hebt een mooie kaart gemaakt.
Ik was vandaag voor de verandering ook eens heel snel bij 52 weeks to Christmas:)
Geniet samen, en veel liefs Crealientje.