donderdag 28 januari 2021

Leuk bezig geweest.

 Zoals ik in een vorig bericht deelde, ben ik een fan van Sruhsti Patil op You tube. Ze maakt leuke kaarten en niet van die hele gewone. Vandaag kwam ik er een tegen die mij niet zo erg ingewikkeld leek en dus heb ik er meteen een gemaakt. Daarna kwam ik op het idee om er nog een te maken voor de 52 WTC. Zij hebben als challenge: Maak een kaart met één of meer kerstballen. Dus de kerstbox weer op tafel en zoeken in mijn oude kerstpapier. Heel oud. Momenteel vind ik dat leuk, heerlijk om al die blokjes die ik steeds maar tegenkom en waarvan ik steeds niet weet wat ik  mee zal doen, leeg te kunnen maken.

Een hele mooie dag voor iedereen en hier de kaart. Liefs van mij.




  Er zit dus een klein flapje onder aan de voorkant van de kaart, als je daar aan trekt komt het binnen gedeelte te voorschijn. Erg leuk om te doen. 

12 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt! Bedankt om mee te doen met de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat mooi Marga en een leuk model kaart, groetjes Anita

Daphne zei

De kerstballen challenge gaat pas vrijdag in mam, donderdag kan je je "Weekelijkse" kaart plaatsen.
Het is wel een beauty!!

!neke zei

Super leuk geworden !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model en je hebt mooi dessin-papier gevonden Marja. Het ziet er heel feestelijk uit.
Dank je wel voor je deelname aan de kerstballen-challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

Annemarie en Merit zei

Je hebt prima passend papier gevonden voor deze uitdaging.
leuk model kaart ook.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kerstbal op je kaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Nou je zegt niet ingewikkeld maar deze box ziet er redelijk ingewikkeld uit hoor! Ik vind hem prachtig! Heel mooi gedan en leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuk papiertje en een heel gaaf modelletje, heel toepasselijk voor onze challenge...bedankt voor het mee doen met onze challenge bij 52 WTC. Groetjes ingrid.

Diny zei

Wat een leuke verrassende kaart Marja.
Mooi ook in deze kleuren!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie verrassende kaart, Marja. Ik kijk ook wel eens filmpjes van Shruti Patel, heb ook wel eens iets gemaakt, heel leuk. En wat goed om je oude blokjes te gebruiken.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje Marja,met een wel hele leuke verrassing binnenin ook ik hou wel van aparte modelletjes..
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

wat een leuk kaartmodelletje, mooi met de gouden kerstballen!
Fijn da je meedoet met onze kerstballenchallenge!
Nancy 52WTC