dinsdag 26 januari 2021

Nog meer blauw en groen

 In mijn post van 13 januari schreef ik dat ik nog meer kaartjes zou laten zien die ik met het blauwe papier van Ariënne had gemaakt. Maar ja, als onze computer bij de dokter is kan ik weinig actie ondernemen. Via mijn telefoon heb ik het nog niet helemaal door en tablet ook niet dus heb ik maar even gewacht.

Ik was aan het "bladeren" door mijn archief en opeens kwam ik een paar leuke dingen tegen. O.a. een kaart van GerJanne, een oudje dus maar ik weet niet meer van wanneer, en een beschrijving van een vouwkaart. Daardoor kreeg ik spontaan zin  om die te maken. Bij deze dus, mijn blauw groene blokje is nu zo goed als op. Ik moet mijn andere blokjes doorlopen om te kijken wat ik daar nog mee kan/wil.

Vrijdag is Ed jarig en ik realiseerde me dat ik nog nooit een kaart voor hem heb gemaakt, daar ben ik nu druk mee. Hij helpt mij altijd als ik iets moeilijks moet doen en er niet uitkom. Ik volg op You tube Srushti Patil (ik vind het zo'n moeilijke naam dat ik maar niet kan onthouden hoe je haar voornaam schrijft, iedere keer moet ik het weer opzoeken😀) maar...zij maakt hele leuke kaarten, niet zo eenvoudig en best een uitdaging voor mij. Daar komt ook nog één en ander van op mijn blog. Nu eerst de groen/blauwe.


Leuk hè, ik hou van die kleurtjes.

Fijne dag allemaal en blijf gezond.

 

5 opmerkingen:

Elly zei

Hele mooie kaart, en de kleuren zijn ook mooi.
Ja herkenbaar ik maak ook nooit graag voor mijn eigen gezinsleden een kaart heel raar eigenlijk.
Gefeliciteerd met Ed.
groetjes Elly

Martha zei

Prachtige kaart Marja!
Mooi deze tinten,
Van harte met Ed!
Liefs Martha

Daphne zei

Zijn dit nou 2 kaarten, of 1?
Wat een mooi papier is dit toch, echt jouw kleurtjes.
De kaart op de eerste foto weer ik nog, die heb ik destijds ook gemaakt, die is leuk hè?! Het is tijd dat ik weer eens op mijn eigen blog ga kijken, want in het verleden hebben wij al heel veel leuke kaarten gemaakt, met veel technieken, die je nu gewoon vergeet.
Ik ben benieuwd wat je voor papa gaat maken.

Sarah zei

Leuke kleuren!
Veel plezier bij het bedenken van een kaart voor je man! X

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Marja voor je man en zo`n leuk model, alvast gefeliciteerd, fijne dag.