maandag 11 januari 2021

En nu een probeersel.

 Bij de Egel is er weer een challenge en daar wilde ik nu maar eens aan meedoen. Het is een leuke scetch en je moet je aan de afmetingen en indeling houden. Ik was verkeerd begonnen dus heb ik nu drie kaarten gemaakt, ach dat is nooit weg. Altijd handig want ik was ook al aardig door mijn voorraad heen.

Ik laat er eerst één zien want ik ben bezig met een test, aangezien ik mijn "ruzie" met Norton nog steeds niet op kan lossen. Nu doe ik het via Edge, kijken of dat wil lukken. Spannend hoor.

groetjes. (en ik denk dat het gelukt is) doei

10 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige kaart in deze frisse kleuren !
Groeten Ineke

Angélique zei

Heel leuk! De kaart doet me denken aan vruchtenhagel, hihi.

Martha zei

Heel mooi dit kaartje Marja!
En ja via de Edge is hetje gelukt!
Liefs Martha

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje met de sketch van de egel gemaakt Marja, ik had er toevallig ook eentje met deze sketch erop gezet...
groetjes Rosina

Elly zei

Wat mooi je kaartje.
groetjes Elly

Daphne zei

Wat een mooie kleuren zijn dit.
Altijd handig voor de voorraad!

Annerieke zei

Wat een mooie fleurige kaart Marja! Dat is dan wel lekker dat je toch extra kaarten gemaakt hebt, dat is best handig.
Groetjes, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heerlijke kleurrijke kaart heb je met de sketch gemaakt Marja. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Leuke kaart Marja . En het is je toch gelukt om je kaart te plaatsen. De aanhouder wint. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Via de Egel zie ik je berichtje. Wat leuk en vrolijk en toch warm, deze kleuren.
Dank je wel voor het meedoen aan onze sketch challenge van de Egel.