woensdag 13 januari 2021

Nog maar een keer proberen.

Nu ik het bloggen via Edge ga doen moet ik wel even in de flow blijven. Ik ga  nu nog een keer proberen of het allemaal nog gaat zoals ik denk dat het moet.

Ik had nog een kaartje gemaakt volgens de sketch van de egel

Een hele tijd geleden heb ik van onze oudste dochter, Arienne veel printpapier gekregen omdat zij ophield met het werk wat ze deed. Daarbij was een pak blauw papier wat ik goed kan gebruiken als card stock en dus gebruik als ik iets nieuws ga proberen waarvan ik niet zeker weet of het gaat lukken. Ha, ha, daar heb ik de afgelopen week een aantal leuke dingen mee gemaakt die ik de volgende dagen zal laten zien. 

Nu eerst de Egel kaart. Ik heb me ook voorgenomen om eens even helemaal geen nieuwe dingen te kopen, gebruik uit mijn voorraadblokjes het  dp en bij deze het blauwe papier van Arienne.

Voor vandaag weer liefs van mij en : blijf gezond!.

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Deze kaart in blauw groen is ook mooi geworden Marja, duidelijk dat je onze sketch hebt gebruikt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Martha zei

Mooi kaartje Marja in frisse kleurtjes!
Ha ooit heb ik van mijn werk oude mappen van stevig karton gekregen daar maak ik mijn proefmodelkaartjes altijd van dan is het ook niet zo erg als het mislukt...
Liefs Martha

Daphne zei

Ja mam, makkelijk zeggen, de winkels zijn ook dicht, dus iets nieuws kopen zit er nu echt niet in hoor😂.
Is dit nou een probeersel?? Zonde! Of is het een probeersel wat perongeluk ineens héél goed gelukt is en dus die kan gaan voor een mooie kaart.
Ik vind het laatste.

Nelleke zei

Niks geen proefkaart, gewoon een leuke kaart geworden die heel vrolijk is. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat leuk Marja! Dat was een van mijn eerst papierblokjes weet ik nog. Dus bijna 10 jaar oud. Leuk dat het zo goed past bij het blauw van Arienne.
Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.