dinsdag 19 januari 2021

Liftchallenge

 Graag wilde ik ook weer eens meedoen met de liftchallenge. maar door allerlei andere kaarten die ik maakte was ik het helemaal vergeten. Gelukkig zag ik bij div medebloggers een kaartje voorbij komen.

Ik heb een tijdje geleden een boekje gekregen bij de Flow met mooi achtergrond papier. Dat heb ik gebruikt en een abonnement op de flow had ik gewonnen bij de postcodeloterij. Af en toe best leuk. Ik zag dat ik er ook nog bloemetjes uit kon knippen dus was ik eigenblijk snel klaar.

Verder ben ik bezig geweest met het groen/blauwe papier, het blokje is nu zo goed als "op" maar dat komt  later wel weer.

Fijne dag, groetjes en blijf gezond.


10 opmerkingen:

Ilse zei

Wat een leuke vrolijke kaart, hoeft niet altijd veel werk te zijn om een mooi kaartje te maken. Dat bewijs je met dit mooie kaartje.
Groetjes,
Ilse

!neke zei

Mooie kaart Marja !!!
groeten Ineke

Marjan zei

Hoi Marja, ik heb je kaart opnieuw gelinkt omdat ik bij die op nr. 37 kwam bij de oude challenge van DCL.
Leuk zo'n boek bij de Flow en als je dan ook nog een abonnement wint! Mooi fleurig papier dus, het leverde een mooie fleurige kaart op! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

Trijntje zei

prachtige kaart Marja. Zo leuk met deze mooie vrolijke bloemen. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Leuke kaart, mooi papier en de bloemen zijn ook geweldig. Ik heb ook een soort proefabonnement op de flow gehad, ik vond het ook net genoeg, is niet zo mijn ding laat maar zeggen ;-).
Groetjes, Annerieke

Nicole Parmentier zei

Ik vind de Flow ook vooral lekker als kijkblad en inderdaad vanwege de mooie papiertjes en illustraties waar je dan weer iets leuks van kan maken. Deze fleurige bloemen zijn in ieder geval perfect voor deze lift. Heel leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Martha zei

Heel mooi dit kaartje Marja
De Flow vind ik ook een gezellig vrolijk blad, soms vind ik er eentje tweedehands
Altijd leuk om in teclezen en te knutselen
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie kaart voor de lift-challenge gemaakt Marja. Leuk zoals je het papier verdeeld hebt en dat er een fleurig inkijkje ontstaat. Je mooie bloemen maken het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een leuke kaart weer mam!!
De bloemen zijn mooi en daarbij de tekst in kleur, het is echt een complete kaart!
De tekst maakt ook dat je het kan versturen naar bijna iedereen, handig bedacht. 🥰

Cornelie zei

Daar zitten soms leuke hebbedingetjes in idd. Daar kunnen wij kaartenmaaksters wel wat mee ;-)
Leuk, vrolijk kaartje heb je er mee gemaakt. Mooi ook de border randjes.
Dank je wel Marja voor het meedoen met de Liftchallenge!