donderdag 14 januari 2021

Donderdag kerstkaartendag.

 Vorig jaar zomer werden we op ons eekhoornveld (camping) verblijdt met een leuk bericht. Twee mensen die alleen waren komen te staan na het overlijden van hun beider echtgenoten, hadden elkaar gevonden en gaan nu samen door het leven. Nu had ik nog leuke servetten liggen en Ed heeft daar mee zitten goochelen, doormidden geknipt want dan kon je de eekhoorns elkaar een kus laten geven 😃 en afgedrukt op printpapier, dat wilde hij opplakken en opsturen.. Maar, dat was mijn eer te na ("hoezo ga jij opeens kaarten maken", ha, ha) en ben er eens even goed voor gaan zitten. Met vershoudfolie en een strijkbout kun je de servetten mooi op papier laten plakken en dat heb ik gedaan, wel even afdekken met een dun papier, ik gebruik hiervoor blaadjes van zo'n ouderwets kladblokje.

Het grappige was dat er vanzelf een hart ontstond boven die Eekhoorns, dat heb ik nog bijgetekend met een rood kleurpotlood. Kaart is ontvangen en ze vonden hem leuk en ik bedacht dat, als ik toch bezig was, ik er ook nog wel een kerstkaart van kon maken. Zo gedacht, zo gedaan. Dit is mijn nr. 3 van de kerstkaarten. Ik heb er al zes dus ik kan nog even vooruit. Nu hier de kaart die ik weer link naar  52 wtc.  

Mooie dag allemaal en blijf gezond, hier ik Zwolle schijnt het zonnetje.


14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat super bedacht en uitgevoerd een geweldig kaartje Marja.

Elly zei

Superlief kaartje!
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Wat ontzettend leuk bedacht zo met de servetten, heel lief kerstkaartje is het geworden! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

marijke zei

Wat een leuk idee om van servetten een kaartje te maken. Ik heb ze wel op glaswerk geplakt maar nog nooit op papier! Ook maar eens proberen. Het is een lief kaartje geworden en ook heel toepasselijk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt Marja.
De eekhoorntjes zijn schattig!
Groetjes Diny

karin zei

Lief kaartje met de eekhoorntjes erop.
Groetjes,
Karin

Martha zei

Wat een toepasselijk kaartje Marja!
Mooi voor zo'n romantisch stel
Ik moest wel lachen dat Ed de kaart niet mocht maken ik zag het zo voor me, dat zou hier precies hetzelfde zijn haha!
Liefs Martha

Monique zei

Een supermooi kaartje Marja. Voor een mooie gelegenheid.
Hier scheen vanmorgen de zon. Ben lekker gaan lopen met Bowie en vanmiddag aan de poets geweest. Geert komt straks weer thuis en dan vind ik het fijn om een opgeruimd huis te hebben.
Fijne avond!
Lieve groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk bedacht met die servetten Marja. Het leverde een mooie kaart op. Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat een snoezige eekhoorntjes op je kaart Marja. Heel leuke afbeelding en leuk verhaal erbij.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annerieke zei

Wat leuk dat je vertelt hoe jullie hier toe zijn gekomen. Zo schattig zijn de knuffelende eekhoorntjes, leuke kaart Marja!
Groetjes, Annerieke

Rosina zei

Dat is pas leuk zo een kaartje voor deze 2 kennisjes Marja...Fijn dat ze samen weer gelukkig mogen zijn....
En je heb wel een super leuk kaartje voor hun gemaakt met die schattige eekhoorntjes...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Daphne zei

Aaaaah, wat leuk mam!!!
Hihi, ik moet wel lachen om papa hoor, gaat hij zich er ineens ook mee bemoeien, dat kan toch niet?!!
Straks moet je al je knutsel spullen nog delen, je moet er toch niet aan denken zeg😁.
Maar eerlijk waar, en TE leuke kaart, zeker voor jullie buren van het eekhoorn veld.

GerJanneke zei

Wat een mooie nieuwtjes zijn dat! Zo fijn als mensen elkaar vinden.
En je kaart is zo leuk! Ik heb die servettechniek ook gedaan en nog steeds niet laten zien. Maar pas maar op met Ed... hihihi... straks zitten jullie samen aan de knutsel. Ook wel gezellig, toch?