donderdag 21 januari 2021

Weer een week voorbij.

Ik blijf het zeggen, waar blijft de tijd. Ik let even niet op en....al weer donderdag, dus kerstkaartendag.
In ons appartement gebouw wonen 18 gezinnen. Het is hier niet de gewoonte om een kerstkaart in de bus te gooien maar men hangt beneden, bij de postbussen, een kaartje op het prikbord. Ik vind het een goed idee want niemand hoeft zich dan verplicht te voelen om ee3n kaartje terug te geven. Er wonen  goede kennissen van ons en daar heb ik wel een kaartje voor gemaakt en zij ook voor ons. Dat dan wel weer.
Maar ja, wat gebeurt er na verloop van tijd?? Je neemt je eigen kaartje weer mee terug en wat doe je er dan mee?😉
Ik heb het gewoon gerecycled, hier en daar iets veranderd, "peace" er bij geplakt. sterretjes ook en  het prikgaatje weg gewerkt en voilà weer een kaartje klaar voor aankomende Kerst, dit jaar heb ik er 45 verstuurd.
Die link ik ook maar weer naar 52wtc.
Vanavond gaat onze computer naar de computerdokter. Er zijn wat problemen en ik vraag meteen of hij de blokkade van Norton ook voor me op kan lossen.🙏🙏
Fijne avond en blijf gezond.
liefs van mij.


16 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart !
Hoop dat je computer snel geneest!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, beterschap voor je computer Marja. Een mooie kerstkaart laat je zien. Bij mijn ouders in de flat hangen ze inderdaad ook kerstkaarten op het prikbord en dat is altijd heel gezellig bij binnenkomst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

leuk idee zo'n kerstkaartenprikbord in de inkom van jullie gebouw!
mooie kerstkaart.
Groetjes
Nancy 52WTC

Anita van Deur zei

Mooi kaartje Marja, succes met de computer.

GerJanneke zei

heel leuk kaartje! En inderdaad een goed idee om een kaartje op te hangen ipv 'verplicht' iedereen een kaart te moeten geven. Hopelijk is je computer straks weer als nieuw...Ik reageer weer met mijn andere account waarmee je niet op mijn blog kan komen... vervelende robot...

Nelleke zei

Helemaal goed toch. Hergebruiken weten wij wel raad mee en zeker als he dan ook nog heel goed lukt. Groet, Nelleke

Rosina zei

een heel mooi gerecycled kerstkaartje Marja... het designpapier komt me bekend voor...lig hier ook nog wel in de kast volgens mij
en een leuk idee om in de hal kaartjes op een prikbord te hangen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Goed idee om te recyclen, zo heb je meteen weer een leuk kaartje.bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Margo zei

Leuke kerstkaart Marja en wat een goed idee om te recyclen.
Groetjes
Margo

Elly zei

Mooie kaart Marja, en een leuk gebaar ook.
HOpend je computer snel in orde. Is zo vervelend.
Groetjes Elly

Jantine zei

Wat een goed idee om je eigen kaart te recyclen, Marja. Heel mooi gedaan. En handig dat er zo'n algemeen prikbord is waar ieder zijn wensen kan ophangen.
Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Ha zo heb je twee keer plezier van je kerstkaart, Marja!
Heel leuk gedaan!
Hopelijk is je pc weer snel opgeknapt en de blokkade opgeheven
Fijne dag liefs Martha

Annemarie en Merit zei

Leuk idee om de kaart in de centrale hal te hangen, en het recyclen is goed gelukt...leuke kaart.
Heel veel beterschap voor je computer.
Fijn dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is je kaartje geworden
grtjs, martina DT 52 WTC

Daphne zei

Haha, dat noem ik nog eens creatief denken, je eigen kaartje recyclen (Is dit een goed word?), wat een leuk idee.
Het is inderdaad een goeie oplossing, om een kerstkaartje voor iedereen beneden bij de brievenbus te hangen, zo "verplicht" je niemand

Ilse zei

Heel mooie kaart!
Groetjes,
Ilse