donderdag 8 februari 2024

Weer een kletseldagje en kerstkaarten dag.

 En weer hadden Daphne en ik een lekker kletseldagje en we hebben weer heerlijk gelachen samen. Ik vind het altijd zo leuk om de gezinswederwaardigheden te horen.  Maar er kwam niet zo veel uit mijn handen, ik heb wel een paar kaarten gemaakt maar nog niet af. Het is wel leuk om samen te overleggen hoe of wat de ander het zou doen. Ed had een heerlijke Italiaanse bol gemaakt voor ons drieën, zo lekker bijna dezelfde smaak als van de bekende Mario uit Utrecht. Voor covid 19 uitbrak hadden we zo'n treinabonnement waar we ook keuze dagen bij hadden en vaak ging ik alleen maar naar Utrecht om een broodje Mario te eten. Ik was dan ook heel verontwaardigd toen de burgermeester van Utrecht, Sharon Dijksma, in een interview vlak na haar aanstelling op de vraag of ze wist wat een broodje Mario was zei dat het een vette hap was. Poeh, had je mij moeten horen mopperen, dagenlang, Ed werd er een beetje gek van 😀😀. Het is totaal geen vette hap. gelukkig heeft die bakkerij haar uitgenodigd om dan maar eens een broodje te komen eten. (ha, ha, ik dwaal weer helemaal af, wordt het weer zo'n lang verhaal en helemaal niet over mijn creatie van vandaag) 

Oké daar komt die dan.

Ik had nog een kaart gemaakt met een dier uit het kerstverhaal, een liefje maar erg eenvoudig. Wilde hem eerst niet laten zien maar dat vind ik dan weer zielig voor dat ezeltje, hij kijkt toch al zo bedroefd.

Kaart link ik weer naar 52WTC en naar de maand challenge daarvan.

Andere kaarten volgen nog. Die moeten eerst afgemaakt.

Fijne avond en liefs  

14 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een lief kaartje en een leuk verhaal over Mario.
groetjes Alma

joke zei

Gelukkig mag dit leuke ezeltje toch meedoen en wat een verhaal over Mario.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Mooie kleuren heb je gebruikt. Het ezeltje is niet zielig, hij is aan het uitrusten van de lange reis….. gezellig met je dochter freubelen en dat Ed zo’n bol haalt en maakt, mag je wel heel blij mee zijn. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Haha, dat afdwalen is wel jouw specialiteit hè? Nou, ik vind het gezellig om te lezen hoor!
Een heel leuke kaart met die cirkels en het lieve ezeltje, mooi papier heb je gebruikt.

Anita van Deur zei

Heerlijk om te lezen je verhaal, gezegend zijn met een lieve man en dochters en genieten van de kleien dingen in het leven zoals een italiaanse bol en goed knutsel gezelschap top toch! Je kaart is een geweldig wat een lief ezeltje!

Freubelmina zei

Dit ezeltje is toch TE leuk om niet te gebruiken Marja, je maakte een leuke kaart!
Heb je geen foto’s gemaakt van toen, lijkt me leuk om je te zien smullen hihi xx

Daphne zei

Haha, ik heb er maar een kopje koffie bij gepakt......
Je hebt gelijk, de broodjes waren weer heerlijk!!
Wat zo lekker is..... de broodjes afgebakken en dus warm, het beleg er daarna op, die combinatie, koud beleg, warme broodjes, mmmmmm
Het is een schatje, je kaart. Die stempeltjes blijven leuk. Volgende keer eens proberen met de maskeer-techniek om het ezeltje een kerstmuts te geven, dat zal hem ook goed staan denk ik.
Leuk, doen we op onze volgende date!!
Was gezellig hoor, tot gauw😘

Annemarie en Merit zei

Schattig dit ezeltje, die heerlijk omringt is door het mooie achtergrond papier..
Wij zijn blij dat je hem laat zien, en leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Oh wat een verhaal van het broodje, nog nooit van gehoord, maar het zal vast heerlijk zijn. Je kaartje met het ezeltje is in ieder geval een schatje geworden..erg leuk. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

bolletjelucky.blogspot.com zei

Genieten om je verhaal te horen over dat lekkere broodje. Fijn dat je man jullie zo verwend tijdens het knutselen. Je kaart is een mooie Marja, schattig dat lieve ezeltje in de hoofdrol en volgens mij wilde hij ook een hapje van die lekkere bol hihi.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Martha zei

Wat weer een gezellig verhaal, Marja
En zo leuk om samen met Daphne te knutselen
Ah wat een schattig ezeltje zzit prachtig op de kaart!
Liefs Martha

!neke zei

Leuk je verhaal !!!!
Dat ezeltje is echt heel schattig !
groeten Ineke
DT52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat was het leuk om je verhaal over broodje Mario te lezen Marja. Ik hoorde je mopperen.... Maar dat mag hoor als iemand je lievelingsbroodje zo beledigd!
Je kaart is prachtig. Het ezeltje springt eruit. Wat een leuke achtergrond en het rood met wit staat er super bij.
Fijn weekend, Antje

Wilma zei

Gaaf kaartje Marja, eenvoud kan ook heel mooi zijn..
Fijn weekend!
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀