vrijdag 16 februari 2024

Achter-achter nichtje is thuis.

 Op 16 januari werd ons achter0achter nichtje geboren, 2 maanden te vroeg dus dat was wel even wat consternatie. Gelukkig "deed" zij het heel goed in het ziekenhuis en is ze afgelopen week eindelijk thuis gekomen. Ik had de kersverse ouders al en kaartje gestuurd maar vond dat ze er nu nog wel een konden ontvangen. Het is toch weer een mijlpaal.

Ik zag bij Alma, www.stoeienmetstempels.nl op 13 februari een leuke kaart die zij had gemaakt voor een baby jongetje. Zij heeft dp gebruikt wat ik ook heb en bedacht, toen ik het zag, dat ik daar dan ook wel een kaartje van kon maken maar dan in de roze kleuren Ik heb Alma gevraagd of ik haar kaartje mocht liften en zij vond het goed.

Ik heb de sketch omgedraaid en uiteindelijk heb ik er nog meer kaartjes mee gemaakt maar die komen nog. Verder geen nieuws , het huis is weer aan kant, boodschappen zijn weer gedaan en op heel wonderlijke wijze had ik bij de AC-tion toch weer een papier blok in mijn mandje toen ik bij de kassa stond. Hoe kan dat toch steeds, zouden kaboutertjes dan toch bestaan?😂

Fijn weekend en liefs van mij



10 opmerkingen:

!neke zei

Mooi Marja !!!!
Fijn weekend !
groeten Ineke

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Spannende tijd is dat, gelukkig is het kleintje nu thuis.
Fijn weekend,
Karin

Nelleke zei

Wat een schatje zeg! Leuke kaart, lekker hè dat je er dan gelijk meer maakt als je in de flow zit. Van die ziekte van de Action begrijp ik helemaal niets van hoor. Onverklaarbaar. 😏🤫Je kan ook de helft van het blok aan Daphne geven en dan koopt zij ook weer een blok die ze dan deelt. Mooi voor jullie maandelijkse uitdaging, dan doe je er gelijk wat mee. Groetjes Nelleke

Freubelmina zei

Hartstikke leuk kaart en wat fijn dat de kleine meid thuis is!
Leuk om elkaar te insprireren toch xx

Martha zei

Wat een lief schattig kaartje, Marja
Fijn dat het kleintje thuis is en nu maar groeien
Haha kaboutertjes, Marja?
Liefs Martha

Daphne zei

🤣🤣🤣🤣🤣
Nee mam, kaboutertjes bestaan niet, wel "Tion-mon"....... dat zijn hertje keertje wezentjes, die zie je niet en die proberen de hele dag iets in iemands mandje te gooien. Soms lukt dat een dat merk je dan past bij de kassa.
Ik vind je optie van Nelleke trouwens wel een heeeeeele goeie😇.
Je kaart is héél erg leuk, zo leuk om een kaartje om de bus te vinden met "ze is thuis", daar zijn ze vast hartstikke blij mee.
Goed idee om te vragen of je de kaart mocht liften, meteen weer inspiratie voor nog meer kaarten, kom maar door hoor, met de rest....

Daphne zei

*hele kleine wezentjes, bedoel ik

Henriët zei

Ik denk dat het speciale Action-kaboutertjes zijn. Ik heb dat in andere winkels nooit....
Je maakte een hele leuke kaart voor deze mijlpaal in haar jonge leventje. Ik denk dat de ouders dit erg leuk vonden.
Groetjes van Henriët

alma.heijenk@gmail.com zei

je hebt een erg leuke kaart gemaakt.
idd een goed idee om blokken te delen,
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oo, wat een dot van een kaart Marja. Heel mooi in dat frisse roze met wit. Fijn dat het meisje nu thuis is.
Lieve groetjes Miranda