zondag 11 februari 2024

Nog een "Molen kaart





 Ik was opeens een beetje in de ban van de "molenkaartjes" zoals ik ze noem. Daphne nam van de week nog een leuk blokje mee met dubbelzijdig bedrukt papier, daar heb ik er ook nog een par van gevouwen, nu nog een kaart er mee maken, dat komt nog wel.

Deze heb ik wel klaar en van het één kwam het ander. Ik heb van de vierkantjes die uit de hoeken moeten geknipt een rand onder het molentje gemaakt, dus geen restjes over gelukkig.

Bij mijn vorige molenkaartje schreef iemand da ik die zo mooi had gevouwen. Ik heb bij het afmeten de inches aangehouden, ik had er ook een die ik omgerekend had naar centimeters maar daar bleef een niet zo mooi vierkantje in het midden open. Ik had nog meer niet goed gedaan dus dit molentje belande in de prullenbak.

Het kaartje dus...het papier kreeg ik van Daphne en de rest is wel duidelijk denk ik.

Bij knutsels en kadootjes vragen ze om een kaart met geometrische figuren, ik denk dat deze daar wel naar toe kan worden gelinkt.

Fijne avond en liefs






 

9 opmerkingen:

Henriët zei

Super leuke kaart! Mooie papiertjes kreeg je van Daphne.
Leuk modelletje zo met het molentje.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Ja, leuk!!
Mooi gelukt hoor.
Alleen..... dit papier kreeg je niet van mij, toch?

Angélique zei

Een heel leuke kaart in deze frisse kleuren, mooi papier. Het randje van de vierkantjes is ook heelmleuk, goed bedacht.

Nelleke zei

Ik zie weer van alles en denk dan: O die moet ik ook nog proberen. We gaan het zien, deze kaart is weer heel erg leuk. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ja, wat is deze leuk he? Ik moest me ook bedwingen om er niet meteen een boel te gaan maken. En je hebt helemaal gelijk! Geometrische vormen genoeg. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

Freubelmina zei

Hij is hartstikke leuk Marja en wat een supermooi papier xx

Hermien zei

Super leuk kaartje voor onze challenge bij K&K.Gezellig dat je erbij bent.

Groetjes Hermien

Colien zei

Wat een leuke kaart, mooi model is dat inderdaad!
Bedankt voor je deelname aan onze geometrische challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart en wat een verrassing als je de kaart opent, de wieken opent in dit geval. Heel erg leuk gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.