zaterdag 10 februari 2024

Makkelijke sketch van CS

 Bij mijn vorige bericht schreef i k al dat ik met deze sketch meerdere kaarten zou gaan maken. Als je lekker bezig bent is het zo fijn om er mee door te gaan.

Ik had nog een mooi blok dp liggen van de AC-T en daar nog weinig mee gedaan. ook had ik een paar plaatjes uitgeprint die ik een keer kreeg via CS maar ook nooit iets mee had gedaan. Ik had ze wel in het gezicht laten liggen om het Willy Wortel lampje aan te zetten in mijn hoofd en ja hoor, opeens "zag" ik het dus meteen aan de slag. Daphne vroeg van de week of ik eerst had gekleurd en toen het papier erbij had gezocht 😂😂 ik zei: "nee joh, natuurlijk niet dat heb ik wel van jou geleerd, eerst papier en dan kleuren . Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben zelf best tevreden over deze kaart en denk hem voor Jade te bewaren, zij is  9 maart jarig en wordt 18. Oh, oh wat gaat het allemaal hard met die kinderen. 

Voor ik weer afdwaal, hier de kaart. Ik link hem weer naar Cheerful sketches .   

Fijn weekend en liefs


7 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een superleuke kaart Marja, je gebruikte erg mooi papier en je kleurwerk is top xx

Daphne zei

Nu de kaart helemaal af is vind ik het nog leuker dan afgelopen donderdag.
Wat is dat toch een leuk papier.
Heel leuk plaatje, op de 1 of andere manier vind ik het heel goed bij Jade passen.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart, kleurtjes zijn mooi bij elkaar.
deze sketch wil ik ook nog gebruiken
groetjes Alma

Angélique zei

Ha, wat een coole kaart! Je hebt de digi heel mooi passend bij het papier gemaakt. Ik doe het ook wel andersom hoor, ik ben wel benieuwd (of is het meer "benauwd") of het nu ook goed gaat komen met de digi die ik nu aan het kleuren ben, haha.
Dankjewel voor weer een inzending bij Cheerful Sketches.

GerJanne zei

Heel gaaf Marja! Echt iets voor een jonge meid denk ik! En zeker blijf je leren (als het goed is). Soms neem ik kleurwerk mee voor in de nachtdienst en dan vergeet ik het papier...dan is wel weer zoeken als je een afdrukje zomaar inkleurt, hihihi...

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Marja
Mooie kleuren bij elkaar en mooi ingekleurd plaatje
Liefs Martha

Ditta zei

Hele leuke kaart! Dank je dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
Groetjes Ditta DT