woensdag 30 maart 2022

Feest bij de buren.

 Gisteren zagen we bij onze boven buren  allemaal ballonnen aan het balkon hangen. Gouden en zwarte en bij nadere inspectie bleek dat zij 50 jaar getrouwd waren. Dus zegt Ed tegen mij: "dan moet jij maar even een kaartje maken". pfft "even". Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, 😂😂.  Deed me opeens aan mijn moeder denken, zij kon niet naaien maar mijn zus wel heel goed en op een gegeven moment zei mijn moeder tegen haar: "jij kan wel even een nieuwe rits in je vaders broek zetten hè".

Mijn zus danig de pé in want het was wel "even" en vervelend klusje. (dit "even" terzijde". ha. ha.)

Enfin, gelukkig hebben wij de beschikking over pinterest en een idee was snel gevonden en de kaart dus snel gemaakt. Het was jammer dat ik mijn voorbeeld  meteen kwijt was en het niet meer terug kon vinden dus, uiteindelijk maar op mijn gevoel, de kaart afgemaakt en Ed heeft hem "even" in de bus gegooid. 

Gisteren ook onze tweede booster prik gekregen, Ed heeft nergens last van maar ik voel me vandaag niet fit. Gaat ook wel weer over.

Fijne dag allemaal en liefs


 


12 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je even uit je vingers laten glijden Marja....super leuk gedaan.....handige handen he!
Groetjes Diny

Sarah zei

Het werd een leuke feestelijke kaart!

Angélique zei

Een mooie feestelijke kaart, die prima past bij de feestversiering van het jubilerende paar.

Wilma zei

Hele mooie kaart Marja, voor het jubileum van de bovenburen. Dat is wel 'even' wat anders dan een kaart uit de winkel, alhoewel daar ook niets mis mee hoeft te zijn. Fijne avond nog.
GROET, Wilma

Angelique zei

Mooie toepasselijke kaart voor het gouden paar, past goed bij hun ballonnen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ik vind hem heel leuk en toepasselijk. En je moet maar zo denken de ontvangers zullen heel verrast zijn met een zelfgemaakte kaart. Ja, dat even dat ken ik...

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Martha zei

Mooi feestelijk kaartje, Marja
En dat "even" is wel herkenbaar, ahum....
Liefs Martha

marja zei

Deze "even" kaart is super goed gelukt hoor. Waarschijnlijk was hij zo klaar :). Leuk he als ze dat zeggen...even. Wij weten wel beter. Top gedaan. Enne sterkte met je booster. Hopelijk weer snel fit. Groetjes Marja

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart!
en "even" een kaartje maken.. pff niet altijd makkelijk.
groetjes Alma

Daphne zei

Dat heb je even mooi voor elkaar gemaakt mam.
Op zo'n moment denk ik altijd, ik ga mijn voorraad bijwerken, maar het komt er nooit van.

Elly zei

Een mooie feestelijke kaart heb je gemaakt. Beterschap hopelijk niet te ziek van de booster.
Groetjes Elly