zondag 13 maart 2022

Jade jarig.

 Afgelopen woensdag was ons jongste kleinkind jarig en zij werd 16, wat een mooie leeftijd. Maar weer door de dreiging van omikron zijn we niet met z'n alles op bezoek geweest. Meestal komen wij met de twee tantes en de andere opa en oma, dat zagen we toch niet zo zitten. Ik weet dat we het waarschijnlijk toch wel een keer zullen krijgen maar nu, met mijn revalidatie kan ik het niet zo goed gebruiken. Dus voorzichtig geweest. We zijn de volgende dag gegaan, met z'n tweetjes omdat toern Daphne jarig was, daarover later meer.

Voor Jade had ik al een kaart gedeeltelijk klaar liggen en was blij dat hij eindelijk opgestuurd kon worden.

Geen idee meer waar ik het voorbeeld vandaag heb, ik had hem al afgelopen zomer gemaakt.

Hier komt ie










 

Nou?????Leuk toch??
Het revalideren gaat naar wens. Ik loop al een flink stuk met rollator en doe trouw mijn oefeningen. Af en toe nog met de beentjes omhoog. En 's nachts gaat het ook beter, ik lig weer lekker en slaap redelijk goed.
Fijne zondag en liefs van mij.

6 opmerkingen:

Martha zei

Jij ook gefeliciterrd met jade, Marja
Wat een supermooi kaart heb je gemaakt, leuk en vrolijk en heel mooi model
Fijn dat het herstel voorspoedig gaat
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en die van je kleindochter Marja. Je hebt een hele mooie kaart voor Jade gemaakt. Leuk model met die flapjes en leuke fleurige kleuren. Groot gelijk om voorzichtig te zijn, als iets niet persé hoeft gewoon niet doen is mijn motto, hihi. Fijn dat de revalidatie voorspoedig verloopt.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Wat een mooie kaart voor Jade, heel geschikt voor een jonge dame.
Goed om te lezen dat de revalidatie voorspoedig gaat.

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi, gefeliciteerd hoor. een leuk model kaart heb je gemaakt,
fijn dat het revalideren goed gaat.
groet Alma

Elly zei

Gefeliciteerd nog met je kleindochter en dochter.
Hele mooie kaart heb je gemaakt, en goed te lezen dat het allemaal fijn verloopt met de revalidatie.
Ja beter als je goed uitkijkt, het komt nu nog dichterbij al die besmettingen.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Jee Marja, dochter en schoondochter jarig en dan kreeg ik die helemaal niet jarig was, ook een mooie zomaar kaart in de bus. Heel blij mee! Wat een mooierd is het!
De kaart voor Jade is heel erg leuk. Tof model heb je gebruikt.
Nog gefeliciteerd met beide dames!