maandag 14 maart 2022

En Daphne jarig

En na Jade is Daphne jarig. Onze jongste dochter. Daar zijn we dus een taartje wezen eten en hebben op afstand iedereen weer even gezien. Daphne, Onze schoonzoon, Jesse Jade en Mylo en niet vergeten de hondjes natuurlijk. Ook zo fijn om die weer eens te zien.

Voor Daphne maakte ik ook een kaart af die ik afgelopen zomer al half klaar had,

Ik weet dat ze dit vogeltje zo leuk vind en heb dat in de kleur van de bloemen gekleurd. Fijn dat ik nog dingen in voorraad had liggen want van knutselen komt nog niet veel omdat ik nog redelijk vaak met been omhoog moet zitten.

Liefs van mij maar weer en tot blogs



Ook leuk hè.🙋


 

8 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf !!!!
En gefeliciteerd !
Groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuk model!!! ziet er ingewikkeld uit.
gefeliciteerd nog
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Marja en wat een gaaf model is dit. Mooi gemaakt!
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je voor Daphne gemaakt. Supermodel en daar houdt ze zo van!

Martha zei

Wat een leuk modelletje is dit, Marja
Mooi gemaakt en dat vogeltje erop zo leuk!
Liefs Martha

Elly zei

Het is een prachtige kaart heel apart.
Groetjes Elly

Sarah zei

Speciaal model, vrolijke kleuren, perfect voor Daphne. Xx

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.