vrijdag 18 maart 2022

Nog een card in a box

 Opeens ben ik helemaal in de ban van  kaarten in een box. Ideaal voor kinderen zo met die ballonnetjes. Voor ons neefje in Engeland maakte ik er van de week een. Eigenlijk weten we niet zo veel over hem maar het is de kleinzoon van Ed zijn zus en zij is altijd heel attent naar ons toe dus vind ik het leuk om haar kleinkinderen altijd een kaartje te sturen. We krijgen ook altijd een bedankje dus dat is lief.

Bij nader inzien had ik de naam ook in het rood kunnen doen, misschien zet ik met daar nog wel toe. Het is een beetje dubbel. Aan een kant denk ik: "af is af" en aan de andere kant zit ik er steeds nog  naar te kijken. Ha, ha.

Ik heb de letters in van dat dunne hout, die trek ik dan over en knip ze uit, best wel een werkje en daar heb ik dan even geen zin meer in maar toch.....?? NEE ik laat het zo. 😂

Het is dat ik al weer te lang in mijn hobby hoekje heb gezeten, ik moet eigenlijk NU met de beentjes omhoog (ga ik zo doen!, na mijn oefeningen)😅

Ik loop nu met één kruk op straat en binnen zonder maar moet af en toe dus omhoog met die benen.

Verder gaat het wel goed, heb er eigenlijk alleen 's nachts het meeste last van omdat ik nog niet helemaal ontspannen kan liggen. Doe het nu wel op mijn zij met zo'n kussentje op de knie, dat gaat wel beter dan op mijn rug slapen.

Tot zo ver mijn bericht van vandaag. Liefs en groetjes en een fijn weekend.




6 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk !!!
En doe het rustig aan, dan genees je het snelst !!!!
Groeten Ineke

Angélique zei

Heel feestelijk, leuk!
"Geduld hebben" zijn geloof ik wel de toverwoorden bij zulke ingrepen, maar makkelijker gezegd dan gedaan. Sterkte, zo te lezen gaat het wel de goede kant op.

Martha zei

Mooi vrrrassend boxkaartje Marja
Zal Jack blij mee zijn!
Gewoon lekker relaxt blijven
Liefs Martha

Daphne zei

Leuk mam, héél leuk, lekker vrolijk in deze kleuren.
Ik zou de naam wel in het rood doen😉

alma.heijenk@gmail.com zei

ziet er heel mooi uit hoor!
groetjes Alma

Henriët zei

Leuke box-card. Die gaat vast gewaardeerd worden in Engeland. De letters in rood zou ook mooi zijn maar zo kan het ook hoor!
Groetjes van Henriët