dinsdag 1 maart 2022

digitaal inspiratiecafé van Willy Duit nr. 2

Voor mijn operatie had ik nog twee uitvoeringen uitvoeringen van de tweede opdracht, iets uitgebreider dan de eerste. Dat doe ik vaak als ik iets voor het eerst heb gemaakt en er niet helemaal "uit" ben voor mezelf. Of, als ik het heel leuk vind om het te maken . Dat was bij deze alle twee het geval.

Willy had me geadviseerd om wat witte accentjes te maken b.v. in de vlinder. Dat had ik gedaan maar uiteindelijk er weer uitgeveegd. 


Maar na een week heftig met mijn knie bezig te zijn geweest, ging ik er gisteren toch even voor zitten en heb mezelf toegesproken. Ik moest het gewoon proberen want waarom niet. Niemand doet me toch iets als het niet mooi is of niet helemaal klopt. En ik ben er mee bezig om iets te leren.

Uiteindelijk vind ik het best leuk geworden.

Fysiotherapeut is gisteren geweest en ik ben een beetje te enthousiast bezig geweest afgelopen week. Moet iets meer gas terug nemen wat betreft het lopen en staan en meer met het been om hoog zitten. Dat doe ik maar braaf.

 Fijne dag en liefs.

11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, goed dat je jezelf zo toegesproken hebt want het zijn twee mooie creaties geworden. Jij bent de "artiest" dus jij bepaalt wat en hoe je het maakt. Sterkte met rust nemen.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

O jee, toch teveel gedaan met je knie, oeps! Sterkte met de balans vinden.
Je creaties zijn supermooi, heel knap gedaan. Je hebt helemaal gelijk dat dat niemand je wat doet als het niet mooi is en dat jij zelf bepaalt wat wel en niet mooi is.

Elly zei

Je creaties zijn erg mooi, idd jij bent de baas hihi.
Oh pas wel goed op jezelf hoor...we willen te snel maar dan moet je daar ook weer voor boeten.
groetjes Elly

!neke zei

Prachtige creaties !!!!
Take care !!!!
Niet te snel gaan !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Heel mooi gedaan! Die vlinders zijn erg mooi zo.
Doe rustig aan! Laat je nog maar een poosje verwennen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Tja, eigenlijk bijzonder dat dat kan he? Dat je te snel wil (en kunt) en dat dat dan weer niet goed is voor het herstel van je knie.
Je kaartjes vind ik werkelijk prachtig!! Heel mooi met die vlinders.
Fijn dat je zo'n goede thuishulp hebt...;-)

Daphne zei

De combinatie van de breekbare vlinder met de stoere pijl is mooi..... dat maakt te kaart helemaal goed zoals het is.
De tekst van de linker past goed bij je berichtje, soms moet je gewoon iets meer loslaten en gewoon doen (de naam van het blog van Willy is ook héél goed gekozen😉)
Lekker door oefenen, je bent er straks helemaal blij mee.

Martha zei

Prachtige creaties, Marja
Ik vind ze erg mooi!
Ahja kanme goed voorstellen dat je vooruit wilt en er zo snel mogelijk hetsteld wilt zijn, maar toch maar voorzichtig zijn anders ga je achteruit....
Fijne dag liefs Martha

Wies zei

Twee mooie pagina's Marja. Die witte accenten zijn heel geslaagd. Goed dat je jezelf hebt toegesproken en het uitgeprobeerd hebt.
Herkenbaar hoor dat je snel vooruitgang wilt, maar nu dus toch wat rustiger aan doen met oefenen. Sterkte en geduld toegewenst.
Groetjes, Wies

Freubelmina zei

Hoi Marja, gezellig dat we elkaar nu volgen, ik kwam al vaker kijken als Daphne en jij elkaar uitdaagden!
Zo gezellig samen en jullie maken allebei prachtige creaties.
Hartelijk bedankt voor je lieve e-mails en super dat je Lidl zegeltjes gaar sturen.
Ik ben je nu ook gaan volgen en zo mis ik helemaal is meer. Sterkte met je knie en rustig aan hoor.
Fijne zondag xx

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.