zondag 27 februari 2022

Moriander is jarig.

De zoon van Sarah is vandaag jarig en hij is nu 14 jaar. Sarah vroeg een tijdje geleden of we een kaartje wilden sturen en ik was net bezig om een card in the box uit te proberen dus die heb ik meteen maar voor hem gemaakt. Ik had van mijn vriendin mooi papier gekregen van SU, dat had ik al verwerkt op de ondergrond maar kon er mooi mee verder  gaan voor Moriander.

Verder wijst het, denk ik,  de weg vanzelf.  

Ik vind het leuk om te doen zo'n card in the box maar ben met zo veel dingen bezig momenteel en dan ook nog de oefeningen voor mijn knie, ik kom tijd te kort. 😄😅

Liefs en groetjes


9 opmerkingen:

!neke zei

Super leuk Marja !!!!
Groeten Ineke

Elly zei

Je hebt een leuke creatie gemaakt voor Moriander. Hopend heeft hij vele kaartjes gehad.
Foei kom je tijd te kort hoe kan dat nu hihih.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooi vrolijk deze catd in de box, Marja!
Daarzal Moriander blij mee zijn!
Liefs Martha

Angélique zei

Zo leuk, heel feestelijk en perfect voor een 14-jarige.
Beter tijd tekort dan vervelen toch? Goed dat je zo druk bent met de oefeningen, des te sneller gaat de revalidatie.

GerJanne zei

Ah, altijd leuk zo'n card in a box! Dat zal Moriander natuurlijk helemaal leuk vinden. Zijn leeftijd erop, ook erg leuk.
En jaja...druk druk...ik schreef het heironder al: gelukkig heb je een verzorgende/kok in huis. Stofzuigt hij ook?

Nelleke zei

Een prachtige card in the box is het geworden, mooi model. Wat fijn dat het met de knie goed gaat. Ja het oefenen kost veel tijd , en straks hopelijk weer een goed resultaat. Groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke box-kaart Marja.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Jaaaaaa, daar issie, je eerste card in a box.
Leuk gemaakt, lekker vrolijk.

Sarah zei

Super bedankt! Wat een eer dat wij je eerste Card in a box krijgen. Hij is heel mooi en feestelijk! X