dinsdag 8 februari 2022

Geïnspireerd door Monique

 Op 5 feb j.l. deed Monique een live uitzending op fb voor Hobbyvision en daar heb ik met plezier naar gekeken. Zoiets wilde ik ook wel en ging er mee aan de gang, tenminste dat was de bedoeling. Toen ik in mijn hobbyhoekje ging zitten kwam ik weer! dat blauw geverfde stukje karton tegen (van een knäckebröd pakje). Dat heb ik ooit eens vol geverfd met overblijfselen van iets anders en het lag daar maar, kennen jullie dat? Je komt het steeds tegen, pakt het in je hand en denkt dat je er iets mee kan maar wat??? en legt het weer neer. Zo ging het bij mij. Maar nu.....ik pakte mijn map met stencils erbij, roze verf en ben maar gewoon begonnen, wordt het wat dan is het leuk, wordt het niks, ook goed.

Het is dus heel anders dan die van Monique maar ik had er wel een handvat bij. Dank je wel Monique, zo leuk om te doen.  



 deze is  van mij. Ik heb er plezier mee gehad en daar gaat het om

En deze is van Monique, is die niet prachtig?
Ik hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan met de link.
Groetjes en liefs

13 opmerkingen:

Elly zei

Ik vind je kaartje super hoor Marja!
heel mooi gedaan en ja dit komt me te bekend voor, heb ook nog veel van zoiets liggen in mappen, kan nog wel gebruiken en nu zit het in de verhuisdozen..
Groetjes Elly

Daphne zei

Mooi hoor mam en heel knap van je!!
Eindelijk kon je je achtergrond gebruiken.
Hey is lekker opvallend van kleur en die vogel..... ik blijf ze leuk vinden, maar dat appte ik al😉

Martha zei

Prachtig gemaskt Marja
Helemaal je eigen draai eraan gegeven dat is yoch het mooiste vind ik!
Het vogeltje komtver mooi op uit!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kaart!! top gedaan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele mooie kaart geworden Marja. Goed dat je gewoon aan de slag bent gegaan, je weet het hè, niet denken maar doen. Leuk vogeltje heb je gebruikt en ook de achtergrond vind ik erg mooi geworden. Helemaal top :)
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Ik vind jou kaart super! Dat blauw geschilderde kartonnetje zal blij zijn met zijn uiterlijk nu, het is helemaal goed gekojen, je mag er echt trots op zijn!

Nelleke zei

Geweldig, wat is deze goed gelukt zeg. En dan zie je maar weer, soms lukt het gewoon. Groetjes, Nelleke

Henriët zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zo mooi met de vogel en de bloemen en de vlinder.
Ik heb van Monique geleerd dat er niet een goed of fout is als je werkt met inkt of verf. Het gaat om het eindresultaat en wat jij er van maakt.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

heel herkenbaar :-) , lekker een beetje aanrommelen en dan wordt het toch nog iets leuks, lief met het vogeltje

Wies zei

Je blauw geverfde stukje karton heeft een metamorfose ondergaan. Het is een prachtig kaartje geworden. Heel mooi gemaakt!
En de links werken goed.
Groetjes, Wies

Antjes kaartcreaties zei

Wat een super mooie kaart Marja met dat schattige vogeltje.
Ik vind het knap hoe je met verf en inkt zo'n mooie kaart kan maken. Mij lukt dat echt niet.
Groetjes Antje

Monique zei

Je kaart is prachtig geworden Marja!
En het is wat Henriët ook zegt. Er is geen goed of fout.
En vind je iets niet mooi, beetje gesso erover heen, en dan weer opnieuw!
Leuk dat ik je zo inspireer. Dat maakt me blij!

Liefs Monique

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Deze is inderdaad ook erg leuk geworden Marja, ik vind het ook fijnom een juffrouw te hebben, je maakt er toch altijd je eigen draai aan. Groetjes Ingrid