vrijdag 11 februari 2022

Liftchallenge 167

 Hè, hè eindelijk ben ik weer eens bezig geweest voor de liftchallenge, ik bedoel eigenlijk "op tijd". Vorige keer was ik net een dag te laat om te posten.

Toevallig was ik vorige week een beetje aan het opruimen en oude dingentjes weg aan het doen. Mijn doos met strookjes had ik in mijn handen en dacht nog: "zal ik die ook maar eens weg doen want wanneer ga ik die nou gebruiken?" maar toen kwam ik van die leuke strookjes tegen dat ik dat niet over mijn hart kon verkrijgen en....zie daar de liftchallenge 😀😀. Toen was ik zo leuk bezig dat ik er maar meteen twee heb gemaakt.

 dit zijn de mijne: 

  

 Dit was de te kopiëren kaart:

Als ik "straks" ben geopereerd aan de knie heb ik voor de eerste tijd een rollator nodig.  Ik was even bezig op facebook en daar stond zo waar een rollator, zo maar op te halen op onze camping. Ed moest er toch nog heen om iets weg te brengen en op te halen dus contact met die mevr opgenomen en de rollator staat nu hier. Ben er blij mee, kan ik er vast mee oefenen . Tot mijn verbazing loopt het nu ook al veel makkelijker voor mij nu weet ik niet of het een goed idee is om hem al te gebruiken. Daarom gaat er straks dit" bedankt" kaartje naar haar toe.

Voor alle duidelijkheid, deze karten link ik naar de liftchallenge.

Fijn weekend allemaal en liefs    



15 opmerkingen:

Martha zei

Mooie kaarten Marja!
Fijn dat je zo'n rollator op kon halen!
Liefs Martha

Angélique zei

Superleuke, vrolijke kaarten!
Dat is wel een bedankje waard, fijn dat je nu geholpen bent aan een rollator.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige kaarten heb je voor de lift-challenge gemaakt Marja. Mooie strookjes en leuke randstansen heb je gebruikt. Wat fijn dat je al de beschikking over een rollator hebt, daar kun je je knie wat mee ontlasten.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. EN dat heb je nog snel gedaan, want je schreef bij mij dat je er aan wilde beginnen en nu laat jeer al 2 zien. Ze zijn leuk! En ook leuk om te maken he?
Wat een bof dat je die rollator al op de kop kon tikken. Als het je nu verlichting geeft, waarom dan niet gebruiken? Ben je bang dat je er teveel aan went en straks niet meer durft zonder?

!neke zei

Mooie kaarten !!
Top dat je een rollator hebt !!!!
Groeten Ineke

Nelleke zei

Leuke kaarten, we moeten vaker opruimen, want dan kom je weer leuke dingen tegen. Fijn dat je zo ene rollator kon krijgen, hopelijk hoef je hem niet te lang te gebruiken. Groetjes, Nelleke

Henriët zei

Wat een leuke en vrolijke kaartjes met al die strookjes. Weggooien is zonde en kan altijd nog. Nu ben je zomaar weer 2 mooie kaartjes rijker.
Handig dat de rollator er alvast staat.
Groetjes van Henriët

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Marja, dan zijn de strookjes die bijna in de prullenbak lagen weer goed gebruikt. Ik kan me voorstellen dat je nu steun hebt aan de rollator, waarom dan noet gebruiken ? Net wat GerJanne schrijft….groetjes Ingrid

Marjan zei

Wat leuk dat je er meteen twee makte, ze zijn allebei mooi en met gave strookjes! De een wat softer van kleur, leuk wat dat verschil maakt in uitstraling. Wie wat bewaart, leuk dat ze van pas komen!
Succes alvast met de operatie en fijn van de rollator!
Dank j wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaartjes, mooie kleurtjes!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Daphne zei

Jij hebt er gewoon al 2 gemaakt🙄, ik moet nog beginnen.....
Wat een goed idee om strijd te gebruiken voor deze kaarten, ik vind ze echt heel erg leuk!!
Die rollator is zó fijn, dat je die al hebt en volgens mij is het helemaal niet verkeerd om er nu al stukjes mee te lopen. Kan je er vast aan wennen.

Daphne zei

Strijd moet (natuurlijk) zijn STROOKJES!!
Die automatische woordcorrectie, zucht!!

Nicole Parmentier zei

Wat goed dat je deze strookjes toch nog bewaard had. Ze zijn inderdaad perfect voor de lift challenge. Heel erg mooi gedaan en meteen twee versies gemaakt. Het was vast leuk om al die patroontjes bij elkaar te zoeken. Fijn dat je een rollator hebt gevonden, kun je alvast een beetje oefenen.

Cornelie zei

Hier ook van alles aan bakjes en zakjes met restjes, van wie weet ooit...Soms kom ik dan toch op zo'n moment dat ik denk, hup, weg ermee ;-)
Maar voor jou kwam er een mooie gelegeheid voorbij en kijk nou, twee hele leuke kaartjes.
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en sterkte met je knie!