donderdag 3 februari 2022

Donderdag kerstkaarten dag, de zoveelste.

In december heb ik nog een aantal kaarten gemaakt met deze kerstboom. Ik vond het heel leuk om te doen en het verveelde me niet omdat ik een beetje door mijn oude kerstpapier voorraad heen kwam.

Bij deze bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om een stammetje onder de boom te zetten en inderdaad, ik vind het leuker.

Kaart link ik weer naar 52wtc en dat is het voor vandaag.

Vanmorgen lazen we in de krant dat het Isala ziekenhuis weer operaties aan het afschalen is omdat er zo veel personeel ziek is. Pfft dat wordt nog wat die knie operatie van mij. Ik probeer de planning te bellen maar ik ben niet de enige. Wordt vervolgd.

Liefs en groetjes


    

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaart Marja het is een prachtige boom geworden.

GerJanne zei

Ja het is inderdaad niet leuk meer! Het komt ook hier steeds dichterbij. Van ons gezin niemand, maar bij mijn broers gezin hebben ze het allemaal (gehad) behalve mijn broer. Nelleke nu ook en haar man en als je dan hoort dat een collega snotverkouden is en beroerd ga je ervan uit dat het Corona is en dan test ze steeds negatief. Snap u het snap ik het!
Je kaart is in elk geval heel gaaf. Deze staat ook nog op mijn ideeënlijstje .
Nou, ik duim voor je mee hoor!

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstboom heb je gemaakt, heel mooi! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC! Wat vervelend dat het weer afgeschaald wordt, hopelijk ben je snel aan de beurt!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kerstboom.
hopelijk kan je wel geopereerd worden.. heel vervelend allemaal.

Diny zei

Wat een super mooie kaart Marja.
Dat heb je heel leuk gedaan met de gevouwen boom....en inderdaad leuk met een stammetje eronder!
Hopelijk ben je snel aan de beurt voor je knieoperatie.....duimen maar!
Groetjes Diny

Wies zei

Mooie kaart met gevouwen kerstboom. En een stammetje erbij is inderdaad leuker.
Ik hoop dat je gauw bericht krijgt dat je aan de beurt bent voor je knie operatie. Vervelend dat uitstel.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja Corona ontwricht echt de hele samenleving, heel naar. Je hebt een mooie kerstboom gevouwen en een leuke kerstkaart gemaakt Marja. Succes met bellen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Angélique zei

Een echt kerterige kerstkaart, heel leuk!
Balen ja, als je nu op een operatie zit te wachten, hopelijk kan het toch doorgaan. Sterkte.

Antjes kaartcreaties zei

Een heel mooi kerstkaart Marja.
Leuk model kerstboom. Zo te zien veel plak en vouwwerk.
Hopelijk heb je het ziekenhuis aan de lijn gekregen.
Groetjes Antje

Jantine zei

Leuke kaart, Marja. Mooie kerstboom.
Ik hoop dat je het ziekenhuis inmiddels gesproken hebt en geopereerd kunt worden.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52 WTC

Laurespage zei

Mooie kaart met deze kerstboom, en zo worden er wat restpapier weggewerkt.
Hopelijk valt je knieoperatie wat mee. Spoedig herstel in ieder geval.
Groetjes, laurette

Elly zei

Wat een superleuke kaart! Ja het komt zo dichtbij...hopend ben je wel snel aan de beurt.
Groetjes Elly

Daphne zei

Nou je hebt gelijk mam, met stammetje is eigenlijk leuker, ga ik ook gauw eens maken.
Ze blijven leuk hè, deze boompjes maken, alhoewel ik wel vond dat het veel snijwerk gaf.
Het is echt niet normaal, met de besmettingen...... als ik het zo hoor is het halve zkh personeel nu thuis en de andere helft aan het werk.
Ik ben blij dat ik straks immuniteit heb, ben ik van die spanning af.
Ik duim met je mee, ik heb nog goeie hoop dat het nieuwe zkh in Meppel straks open gaat, dat ze daar meteen patiënten willen hebben om het zkh in gebruik te nemen.
Blijf positief, of nou ja, beter niet, maar je snapt mij wel hè😉

Henriët zei

Leuke kaart met de 3d kerstboom. Hopelijk ben je toch snel aan de beurt voor de operatie. Heel blogland gaat voor je duimen.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

toffe kerstboom op je kaart, kan me voorstellen dat het mooier is met het stammetje.
Moeilijk he als je op een operatie zit te wachten en er in het ziekenhuis zoveel zieken zijn bij het personeel.
Succes!
groetjes
Nancy 52WTC

Nelleke zei

Mooie kaart zo en inderdaad mooi met de stam eronder. Wat balen dat Isala aan het afschalen is, mijn schoonzus wacht op een hartoperatie. Hopelijk komt er een moment dat je aan de beurt bent. Groetjes, Nelleke