maandag 7 februari 2022

Ik zag het bij Wies

 Op de blog van Wies zag ik dat ze een one flap easel kaart had gemaakt. Dat vond ik een leuk model en ik ben aan de slag gegaan. Zie hier het resultaat.







Bij de roze moet nog een tekst maar dat doe ik later wel, nog geen idee wat.

Vandaag heb ik wat problemen met Blogger, hij doet een beetje raar, ik wilde reageren, krijg ik een berichtje dat ik moet reageren met mijn google account en dan opeens doet hij het wel. Ik zocht iemand op via haar profiel, krijg ik een wit blad. Ik ging naar mijn eigen blog, helemaal rood en mijn foto's van de laatste paar keer weg, maar later ging alles weer gewoon. Heel vreemd. Ed zegt: "ze zijn aan het rommelen". dat zal dan wel.

Eindelijk heb ik de planning van het ziekenhuis kunnen bereiken en ik sta nog steeds in de planning voor eind febr begin maart, laten we duimen dat het zo blijft en dan door kan gaan.

Fijne dag en liefs



8 opmerkingen:

Elly zei

Mooie easelkaarten heb je gemaakt.
Geeft altijd wel een leuk effect.
Ik ga voor je meeduimen!
Groetjes Elly

!neke zei

Super gave kaarten !!!!
groeten Ineke

Martha zei

Wat een leuk model is dit zeg, Marja
Hele mooie kaarten heb je gemaakt!
Ook ik duim voor je mee!
Liefs Martha

Wies zei

Leuk Marja, dat je dit kaartmodel n.a.v. mijn blogpost hebt gemaakt. En je bent ook gelijk goed aan de slag gegaan met drie stuks. Het zijn alle drie mooie fleurige kaarten geworden.
Groetjes, Wies

alma.heijenk@gmail.com zei

o, dat is een leuk model, zal ook bij Wies kijken...

Monique zei

Wat een mooie serie kaartjes. Leuk dit easel-modelletje.
Ik heb ook problemen met Blogger. Ik kan op ieders blog komen alleen duurt het soms wel 5 minuten voor ik echt kan reageren bij iemand. Dat maakt het wel een hele langdurige geschiedenis. Gelukkig lukte het bij jou direct. Ed zal wel gelijk hebben ;-)
Liefs Monique

Angélique zei

Heel leuke kaarten, mooi voor veel gelegenheden, dus ik geef je gelijk dat je er op één nog geen tekst zet.
Ik duim met je mee dat de operatie door gaat, heel vervelend die onzekerheid.

Daphne zei

Zo een jij dacht ik maak er meteen 3!!
Leuk zijn ze hè, ik zag ze ook bij Wies, vind het een leuk idee.
Mooie bloemen stempels heb jij toch, steeds weer ander lijkt wel.
Lekker blijven knutselen, want wachten duurt lang en met deze dagen van altrecht weer is er niet veel anders te doen.
Gelukkig hebben wij een leuke hobby😊