donderdag 17 februari 2022

Ha, ha helemaal verkeerd om

 Ik had op pinterest het leuke patroon voor een kaart gezien die heb ik jullie in mijn vorige post heb laten zien. Hij was van stampinclub nederland en zij noemt het een fun fold card en zegt ook dat het vrij eenvoudig is om te maken.

Nu heb ik vreselijk zitten puzzelen met het stukje dp wat je diagonaal door midden moest snijden en dan op de driehoeken van de kaart kon plakken. Ik kwam er maar niet uit, begreep niet wat ik verkeerd deed, mopper, mopper maar uiteindelijk heb ik de stukjes die niet pasten toch kunnen gebruiken. 


 

Toen kreeg ik van Daphne een patroon voor een tripel panel easel kaart en ik dacht: "hè, dat is dezelfde als ik heb gemaakt maar, huh, hij zit heel anders dan de mijne". 😂😂 Toen bekeek ik nog een keer heel goed het plaatje bij mijn voorbeeld en zag, eindelijk, wat ik fout had gedaan. Ik vouwde de driehoekjes terug en je moet ze, gewoon, dubbelvouwen en ja, dan passen de schuine stukjes dp wel  en is het inderdaad een kaart die zo klaar is. Dus heb ik snel even een "goede" gemaakt en....stiekem, vind ik die van mij toch een klein beetje leuker.  Nog geen tekst er op of in, dat doe ik later wel.


Verder gaat het morgen dus gebeuren, ik moet om 13.15 in het ziekenhuis zijn en de meeste spanning is voor mij het feit dat we van Zwolle naar Meppel moeten en dat met die storm en dat Ed dan ook weer terug moet. Ik heb nu al gezegd dat hij 's avonds maar niet moet komen, we bellen wel als alles goed gaat.

Liefs van mij en groetjes



15 opmerkingen:

!neke zei

Leuke blogpost !!!
Maar vooral heel veel sterkte morgen.
liefs en groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat leuk,
veel sterkte morgen

Antjes kaartcreaties zei

Het zijn twee heel leuke kaarten Marja.
Dit patroon heb ik ook nog liggen en ik ben benieuwd of het echt zo eenvoudig te maken is als jij schrijft.
Heel veel sterkte morgen en let goed op onderweg!
Groetjes Antje

GerJanne zei

Hahaha, ja jouw kaart is ontzettend leuk! Je hebt gewoon een nieuw patroon ontdekt. Ze zijn allebei trouwens heel leuk.
En veel sterkte morgen. Het gaat dus echt door. Ik hoop dat de storm inderdaad pas eind van de middag op zijn hevigst is, dan is Ed vast al weer thuis.
Liefs en ik denk aan je!

GerJanne zei

p.s. Ik zie nu dat het nog een ander patroon is dan dat ik naar Daphne heb gestuurd. Ik ga ze eens goed bestuderen, die van jou. Allebei!

Elly zei

Het zijn beiden mooie kaarten!
Ik wens je heel veel sterkte en dat alles goed verloopt, en hopend is Ed weer thuis dan voor de flinke storm.
Ik moet zo meteen naar Eindhoven mijn dochter met haar vriend naar het vliegveld brengen, die zouden om half 12 gaan vliegen maar die verwachten de hele dag op het vliegveld te verblijven dat er enorme vertragingen zijn.
Groetjes Elly

Daphne zei

Geen zorgen vooruit mam, de storm komt pas eind vd middag, dus dan is papa alweer thuis. En inderdaad, als hij niet kan komen, dan bellen jullie gewoon.
Komt goed!!
De eerste kaart staat hier mooi te pronken hoor, hij is erg leuk, de 2de vind ik ook heel mooi, omdat het dp nu extra zichtbaar is.
Leuk, je hebt een nieuw model ontdekt, haha, héél knap van je.
Heel veel sterkte en succes, stiekem vind ik het ook wel spannend maar ik heb er alle vertrouwen in!! Jammer dat je niet "bij mij" in het zkh komt.

Martha zei

Mooie kaarten Marja
Hahaha ook wel grappig dat je bijna hetzelfde patroon al had
Ik heb deze nog nooit gemaakt maar ik zal het binnenkort eens gaan proberen
Voor vandaag heel veel sterkte en waai inderdaad maar niet weg! Kaartjes zijn onderweg naar je!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik duim vandaag dat alles prima verloopt Marja en alvast sterkte met het herstel. Leuke kaarten laat je zien en die staan nog op mijn lijstje om te maken.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Angelique zei

Tja, soms zeggen ze dat iets een eenvoudig model is maar ik kan soms ook aan het vechten zijn om iets voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat je operatie goed verlopen is en een heel goed herstel.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Hoi Marja,
Hoe gaat het met je?
Je hebt ondertussen al een knieoperatie gehad.
En je bent ook jarig geweest ondertussen las ik bij Daphne....nog van harte gefeliciteerd hoor!
Groetjes en een spoedig herstel,
Diny

Diny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik je kaartjes prachtig vind Marja!

Ellen zei

Prachtige creaties heb je gemaakt…allebei toppertjes!
Je operatie is achter de rug heb ik begrepen…alles goed gegaan?
Ik heb nu een jaar geleden een nieuwe knie gekregen en ben zeer tevreden, nu de andere nog! Ik was in de Maartenskliniek.
Een snel en voorspoedig herstel gewenst!
Groetjes Ellen