maandag 14 februari 2022

Valentijn, verjaardag en operatie.

 Vorig jaar heb ik geloof ik voor allemaal (dochters, schoonzoon en kleinkinderen) een valentijnkaart gemaakt maar dit jaar  ontbrak het me een beetje aan tijd dus heb ik voor Daphne en het gezin één kaart gemaakt en voor onze oudste dochter ook een.  Ach het gaat om het idee. Op het laatste nippertje vrijdag twee kaarten gemaakt. Ariënne  houdt van paars en  lila en Daphne van roze en gelukkig waren ze snel klaar want ze moesten voor 5 uur op de bus. Op de envelop had ik 14 februari geschreven. Vanmorgen kreeg ik al een bedankje van Ariënne, Daphne moest onverwacht vroeger werken dus van haar heb ik nog niet iets gehoord (over de kaart) wel over mijn a.s. verjaardag. Zij vroeg zich af of ze wel moet komen a.s. zondag in verband met mijn knie operatie in het vooruitzicht. Zij is heel bang dat ik misschien een covid besmetting oploop voor ik geopereerd ben en dan niet kan als ik een oproep zou krijgen. Dus besloten we dat het verstandig is om niet te komen. En wat denk je.....gaat de telefoon een half uurtje later....het ziekenhuis. En..... a.s. vrijdag moet ik me melden maar wel onder voorbehoud het kan nog dat ze donderdag af moeten bellen. Wat een gedoe toch dat covid. Dus zijn we nu van alles aan het regelen. Krukken, fysiotherapeut voor na de operatie, een douche stoel enz.

Het is nog wel een heel gedoe voor die tijd, ze zijn heel bang voor een infectie dus je moet je helemaal ontsmetten op de dag van de operatie en een avond ervoor.

Daphne stuurde meteen een what's appje, "nu kan ik toch op je verjaardag komen".😂

Liefs van mij en een mooie dag nog.

 


12 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige kaarten !!!
Fijn dat je nu aan de beurt bent !!!!
Hopelijk gaat alles door.
Sterkte !
Groeten Ineke

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes voor je dochters en hun gezin Marja.
Hopelijk gaat de operatie dan toch eindelijk door....ik duim voor je!
Kun je in het ziekenhuis je verjaardag vieren!
Groetjes en heel veel sterkte,
Diny

Martha zei

WT een leuke kaarten Marja
Oei de operatie komt nu wel erg dichtbij, Sterkte met de voorbereidingen!
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

toffe kaartjes!
veel succes met de knie operatie en revalidatie achteraf!
Nancy

Sarah zei

Wat een mooie ❤️ kaarten! Succes met de voorbereidingen, ik hoop dat alles vlot verloopt vrijdag. 🙏🏻

Angélique zei

Heel mooie kaarten!
Ik duim voor je dat het door gaat en dat je een spoedig herstel doormaakt. Succes!

GerJanne zei

Ha Marja,
wat een leuke kaartjes! Ook heel erg gaaf om te maken, vind je niet. Alleen lees ik heir dat Arienne van lila en paars houdt en Daphne van roze.. Bedoel je niet andersom? Daphne heeft het altijd over lila en paars...
En ik duim heel hard voor je dat de operatie doorgaat. Betekent dat dat je op je verjaardag nog in het ziekenhuis bent? Of zou je dan alweer thuis zijn?

Daphne zei

Haha, de verwarring over de kleuren, ik moest zelf ook even nadenken🤣🤣.....
Ik hou van roze, helemaal nadat wij bijna 16 kaart geleden een meisje kregen, nadat we al 2 jongens hadden! Sinds dien ben ik erg van de "roze" dingen. We noemen haar Jade, dus ook (Jade)groen vind ik heel mooi, zeker in combinatie met roze.
Maar, jaren later kregen wij, of nou ja, Jesse, en bruine labrador en die noemde hij Lila...... tja, sinds dien hou ik ook héél erg van paars/lila tinten.
Nu hebben we zelf Floor en Floor is een wit/zwarte boerenfox, tja, nu MOET ik wel meegaan, dus ook wit/zwart hou ik van.
Haha, je kan het dus niet zeggen mam, wat mijn favoriete kleur is, ik vind alles mooi🤣, zeker als het zelf gemaakt is!!
Deze kaarten zijn prachtig! Leuk model hè?!
Ik vind de hartjes zo leuk, kijk, daar hou ik ook van, van hartjes. 🥰
Ik ben gewoon dol op post, echte post en als het met liefde gemaakt is helemaal.
Dank je wel voor jullie lieve kaart!!
Het kaarsje brandt hier hoor, het komt goed, vrijdad, daar geloof ik in!!🤞

Elly zei

Het zijn prachtige kaarten! We gaan hard duimen hier dat de operatie doorgaat.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaarten, en heel veel sterkte en hopelijk kan de OK doorgaan en verloopt alles nar wens.
groet Alma

Monique zei

Wat 2 prachtige kaartjes voor je dochters gemaakt! Mijn zusje wordt donderdag geopereerd. Die zit nu ook in een bubbel. Als de dood dat iemand haar besmet. Ze wacht al zolang op deze operatie. Ik zal voor je duimen dat ie doorgaat!
Liefs Monique

Willy zei

Wat ontzettend lief dat je speciaal voor je kinderen Valentijns kaartjes hebt gemaakt, en wat zijn ze mooiiiii!! En oeffff, vrijdag (morgen) al. Ik wens je een succesvolle operatie en een spoedig herstel!!