maandag 31 januari 2022

Als ik ergens mee bezig ben dan...







 

.......dan kan ik er nog wel een tijdje mee doorgaan als ik er schik in heb. Zo ook met deze nat in nat techniek. en dan, opeens, is de lichtgele  uiteindelijk niet nat in nat gedaan want de achtergrond had ik nog liggen en is gemaakt van een servet. Ik vond het patroon iets te fel voor mijn kaartje en heb daar een laagje gesso over gedaan. Verder wat met een stencil gespeeld, wat gespetterd en geprobeerd iets met garen te doen. Ik had lichtgeel garen gebruikt maar heb dat er later met veel moeite onderuit gehaald en toch zwart gebruikt. De bloem was ook helemaal zwart, dat heb ik snel veranderd (😂😂 zoals jullie kunnen zien) .

Daarna met de blauw/oranje bezig geweest. Die wijst de weg vanzelf denk ik zo.

Al met al heb ik er veel plezier mee gehad en daar gaat het om vind ik.

Dit was allemaal vorige week en vandaag, met het slechte weer, nog maar één. Nu met distress inkt en dat maakte niet veel uit in gebruik in vergelijking met de inkt van SU. Ik had het afplakband van de vorige keer nog geplakt en was van plan om een heel andere kleur te nemen, ha. ha natuurlijk gaf het afplakband de restjes af toen ik het nat spoot dus toen toch maar weer in het blauw verder (een blauwtje gelopen 😀)

En nu ga ik eens een card in a box proberen n.a.v. de kaart die Daphne voor Ed maakte voor zijn verjaardag dus GerJanne, er komt er inderdaad binnenkort een hier te staan hoor.   

Fijne dag en liefs van mij.

  

 

10 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind ze prachtig !!!!
Groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi geworden deze kaarten.
succes met de card in a box... ik heb m nog niet geprobeerd te maken.

Angélique zei

Heel mooi zijn ze, vooral de twee blauwen, die zijn heel vrolijk.
Leuk, een card-in-a-box, daar kun je lekker veel op/in kwijt, veel plezier ermee.

Martha zei

Wat een mooie kaarten, Marja!
Die blauwen zijn zo sprekend!
Leuk zo'n boxcard maken, succes!
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes!
NAncy

GerJanne zei

Ah wat leuk Marja! Dat je deze techniek ook geprobeerd hebt. Ze zijn alle drie heel mooi geworden! Als je de smaak eenmaal te pakken hebt kun je bijna niet meer stoppen.
Ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de card in a box...Het is echt niet moeilijk en een groots effect. Ik heb er intussen al zoveel gemaakt, dat ik uit mijn hoofd kan.

Sarah zei

Zo goed op dreef. Leuk!
De laatste vind ik zoooo mooi!
Succes het volgende project, volgens GerJanne niet moeilijk. 😉

Nelleke zei

Gave kaarten Marja, mooi dat je dit doet! Groet, Nelleke

Elly zei

Je kaarten zijn allemaal erg mooi!
Groetjes Elly

Daphne zei

Zo mam, lekker bezig geweest.
Wat zijn ze mooi, alle 3, alhoewel de eerste niet "nat in nat" is dus er eigenlijk niet bij hoort (aaaah, zielig!)
De kleuren combinatie van dat blauw met oranje is mooi, de bloemen vallen heel erg op een toch geeft het rust (ik kan het niet goed uitleggen)
En, hoe is het met je card in a box afgelopen?