woensdag 12 januari 2022

en nog eentje.

 Ik ging nog even door met de hand penned petals en maakte ook nog deze kaart, ook weer gevonden op pinterest bij Teri Pocock, filmpje vind je hier. Nu ben ik er voorlopig even klaar mee (denk ik) want ik ben nu bezig met mijn nieuwe en wel de Art in Bloom. Heel leuk maar iets ingewikkelder tenminste als je alles wilt gebruiken. Dat komt later. 

Omdat we erg voorzichtig zijn ivm de nieuwe variant van corona zijn we erg aan huis gebonden ook omdat ik niet zo geweldig meer loop. Dus ben ik veel aan het knutselen en ben dan ok heel erg blij met onze hobby. Daphne en ik zeggen het erg vaak tegen elkaar via de what's app en we sturen veel foto's aan elkaar door van onze creaties. Ed is bezig om alle foto's die we hebben na te kijken, weg te doen die niet meer interessant zijn voor het nageslacht (zoals hij het zelf zegt). Ik moet dan altijd glimlachen want in mijn idee gaat het nageslacht nooit meer al die oude foto's bekijken. Het is echter wel leuk om van alles weer eens tegen te komen en ook weer een naam te vinden van iemand waar we niet meer op konden komen van de week. Ha, ha.

Vanuit Zwolle maar weer heel veel liefs en groetjes




.



9 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel mooie kaart. Het dp is perfect gekozen bij de stempels en de kleuren waarmee die ingekleurd is.

Marfien zei

Mooi kaartje met een prachtig ingekleurd stempel. De kaartjes van maandag zien er ook gaaf uit, leuk model. dank voor je reactie op mijn vogeltje, http://kaartenvanzolder.blogspot.com/2021/12/de-roestbruine-woordzoeker.html
klik op de link en je vind nog een hele bijzondere vogel
groetjes, Marfien

Martha zei

Heel leuk deze kaart met extra flap, Marja
Mooi gemaakt en ja lang leve onze knutselarij!
Liefs Martha

Sarah zei

Ook weer mooi! Zeker fijn als je je hobby ook nog eens deelt met je dochter en we in deze tijden heel makkelijk foto's kunnen delen. ( En daar hoort selecteren en verwijderen ook bij )

!neke zei

Heel mooi !!!
En tja foto's..... ben verhuisd naar een tijdelijke woning...
heb heel veel foto's weggegooid !!!
Even de kids laten kijken en de rest weg ermee !
Heb nog geen spijt...
Groeten Ineke

Elly zei

Deze kaart is mooi! Ja foto's worden flink gedeeld, zo fijn, kon dat vroeger maar.
Groetjes Elly

Daphne zei

Deze is ook weer mooi mam, de kleur is lekker fris, bijna voorjaar, oh oh, wat heb ik daar een zin in.
En ja ik zeg het nog maar eens..... wat hebben wij een fijne hobby!!

GerJanne zei

Heel leuk Marja, mooie kaarten. EN het is zeker zo dat het heel fijn is dat we onze hobby hebben. Ik ben ook voorzichtig en dan is het heerlijk dat je je thuis niet verveelt. Zo'n fijne hobby!
En die foto's.... als jullie nog weten wie erop staat, zou ik de namen erop schrijven achterop, want het nageslacht wil het vast wel bekijken. Wij vinden het in elk geval super om foto's te bekijken van onze voorouders...

Diny zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de schitterend bloemen Marja.
Het model is heel erg mooi!
Groetjes Diny