zaterdag 26 maart 2022

Uitdaging met Daphne (Maart).

 Voor mijn verjaardag op 20 feb kreeg ik van Daphne een stempel set van onze favoriete winkel, jullie weten wel die, waar je naar binnen gaat om te kijken wat je nodig hebt. 😃😃

Daphne was deze maand aan de beurt om het onderwerp te bedenken en zij koos voor: "maak een cas kaart waarop je tenminste één stempel hebt gebruikt van de set die ik jou heb gegeven".

Dat vond ik leuk want ik had het nog helemaal niet uitgeprobeerd en ik pakte meteen de grootste en ben gaan stempelen en kleuren met in het achterhoofd dat die voor Daphne zou worden. Eigenlijk vond ik hem wel een beetje groot voor een cas kaart, hij nam het hele oppervlak in bezit en dat vond ik niet zo leuk dus werd hij voor onze oudste dochter.

Daarna ben ik gaan zoeken op pinterest op cas kaarten en heb diverse ideeën opgeslagen. Ik werd geïnspireerd door een kaart van Natasha Valkovskaya en was zo klaar.

Toen we van de week op bezoek waren bij Daphne hebben we onze kaarten uitgewisseld en ook maar open gemaakt. Daphne vond hem erg mooi en ik die van haar ook. Maar...ha, ha, nu krijgt Ariënne twee kaarten met dezelfde afbeelding, gelukkig wel heel anders ingekleurd. 

En we gaan weer door met de volgende maand. Ik heb de mijne voor Daphne al bijna klaar en het is nog niet eens april. Ik moet echter vooruit kijken want het gaat weer camping tijd worden. Ed is er vandaag heen om de eerste voorbereidingen te treffen. Nog even een week of twee wachten en dan gaat de voortent er aan. We zijn altijd nog en beertje bang voor een eventuele storm in april en bovendien gaan we er nu toch nog niet heen om te slapen, veeeeel te koud nog. We zijn geen "die hards" meer. Daar komt ook nog bij dat ik over een weekje zonder kruk mag gaan lopen dus dat maakt het dan ook wat makkelijker voor mij. Gisteren heb ik 10 minuten gefietst bij de fysio, ging heel goed ook met mijn linkerknie (die ook vervangen moet worden) maar dat is voor later.

Fijn weekend en liefs van mij. Gaan jullie ook even bij



Daphne kijken? 

14 opmerkingen:

Angélique zei

Met de grote bos heb ik ook net een kaart op de post laten doen. Je hebt hem mooi ingekleurd. Maar je cas-kaart vind ik ook heel mooi geworden, goed idee zo.
Fijn dat het steeds beter gaat met je knie. 's Nachts is het inderdaad nog wel erg koud om op de camping te slapen, brr.

Diny zei

Wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt met de bloemen Marja....zo verschillend en zo mooi allebei!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Anita van Deur zei

Prachtig beide kaartjes en heel mooie gedaan, brr het is nog koud in de nacht. Fijne middag.

Monique zei

Hoi Marja, ik kom net bij Daphne vandaan. Dezelfde stempel en toch heel anders door het inkleuren. Mooi! Ook je onderste kaart vind ik prachtig. Mooie kleur heb je gebruikt.
Het campingseizoen begint weer. Ik zie ontzettend veel caravans voorbij rijden. Ik denk dat wij dit jaar thuis blijven. We hebben de overkapping in de tuin dicht gekregen en het is daar nu al heerlijk. Al echt vakantiegevoel.
Fijn weekend, liefs Monique

Wies zei

Ook een mooie kaart met de grote bos bloemen. Grappig dat Daphne en jij allebei eerst voor deze stempel kozen. De tweede vind prachtig met de mooie achtergrond. Wat fijn dat je nu gauw zonder kruk mag gaan lopen. Dan ben je weer een stuk mobieler.
Groetjes, Wies

Wilma zei

Mooi gekleurd hoor Marja, die grote bos bloemen. Je kunt de bloemen zó in een vaas zetten lijkt wel... Ook de 2e kaart vind ik erg mooi in deze kleur, dan misschien wel cas, maar mooi!
Fijn weekend verder.
GROET, Wilma

!neke zei

Super mooi en toch weer heel anders dan bij Daphne !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Haha, arme Ariënne, die krijgt nu 2 kaarten met beide de grote bos bloemen erop🤣.
Maar wat anders is die van jou, mooi hoor.
Doordat je opvallende kleuren hebt gebruikt en meer kleur dan ik vind ik de bos net een echte bos bloemen.
Leuke uitdaging was dit weer hè?!
Ik ga de kaart die jij voor mij maakte zeker eens namaken (liften klinkt chiquer).
Op naar volgende maand, ik ben binnenkort een paar dagen vrij, dan ga ik mijn er eens in verdiepen.

Ilse * BY IK * zei

Leuke kaarten. Dezelfde stempelset als Daphne en toch heel verschillende kaarten. Leuk is dat!

Freubelmina zei

Het zijn 2 schitterende kaarten Marja, ga zo ook snel naar Daphne kijken. Jullie zijn weer leuk geslaagd.
Ariënne zal vast niet klagen met 2 van zulke mooie kaarten!
En al gefietst bij de fysio..wat snel zeg! Succes met de voorbereidingen op de camping en een fijne zondag gewenst xx

Elly zei

Je kaarten zijn mooi Marja. En 10 min gefietst, goed, en nu rustig aan opbouwen.
Ja denk dat het zeker nog te koud is op de camping, maar hopend krijgen we hele mooie dagen nog.
Groetjes Elly

Martha zei

Ha die Marja
wat fijn dat het met je knie echt de goede kant opgaat!
Wat heb je leuke kaarten gemaakt, met prachtige bloemen
beiden verschillend maar beiden even mooi!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaarten heb je gestempeld en ingekleurd Marja, blijft leuk om elkaar uit te blijven dagen.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Hihi,wat geweldig, ik las Daphne haar bericht ook al. En inderdaad zo moeder zo dochter. Alletwee de grote bos uitkiezen en alletwee de bestemming van de kaart veranderen. Geweldig!
Het werden twee mooie kaarten en inderdaad ik vind het blauwe echt bij Daphne passen x