woensdag 6 april 2022

april jarigenmaand.



 In april zijn er voor mij veel jarigen o.a. onze schoonzoon, zijn zus, een nichtje en haar zoon, daarbij nog iemand van de camping en onze oud buurvrouw. Deze mensen stuur ik allemaal nog een kaartje, puf, puf.

Voor onze schoonzoon had ik nog een kaartje in de doos, zo een waar je bijna geen afscheid van kan nemen en steeds denkt :"aan wie zal ik deze nou eens sturen ? '  Aan Andy dus.

 Dan voor mijn nichtje en Andy's zus een kaartje uit dezelfde serie die ik een tijdje geleden al heb gemaakt. Geen idee meer van wie ik het ontwerp heb, dus als je denkt ik wil nog genoemd worden, laat het even weten dat link ik het nog naar jou. Ik kwam er vandaag achter dat die kaart niet kan staan, dat moeten ze maar zelf even uitpuzzelen.

Het DP is uit een oude bijlage van de Flow, leuk dat ik die nog had bewaard. Het bouquet is weer gemaakt met Hand penned petals van SU, daar heb ik nog steeds veel plezier van.

Fijne dag voor iedereen en liefs

  






.




9 opmerkingen:

Martha zei

Dat model heb ik ook nog op mijn verlanglijstje, Marja
Heel mooi gemaakt met die fleurige bloemen!
liefs Martha

Angélique zei

Leuk model, het zijn vrolijke kaarten.

GerJanne zei

Wat een leuke fleurige kaart is het. En een heel leuk model ook. EN dat kun je soms zo hebben, veel verjaardagen in korte tijd (praat me er niet van ;-))

Elly zei

Heel mooi, dit model kaart is echt superleuk.
Groetjes Elly

Wilma zei

Mooie, fleurige kaarten gemaakt Marja, in deze frisse kleurtjes. Fijn model ook. Hier ben je meteen helemaal jarig mee!
Fijne dag gewenst.
GROET, Wilma

Diny zei

Wat een leuke kaart Marja!
Ja soms heb je van die maanden....dan lijkt iedereen jarig te zijn!
Gelukkig vinden we onze hobby leuk!
Groetjes Diny

Daphne zei

Wat een vrolijke kaart mam. Heel leuk model.
Ik ben ook heel benieuwd welke kaart je voor Andy hebt bedacht, de envelop staat hier, nog netjes dicht.
Ik zit nu steeds maar te praktiseren wie dat nichtje is...... en haar zoon??

Daphne zei

Oh, ik denk dat ik het weet.!
Ingrid, ja hè?!!

Angelique zei

Twee prachtige bloemenkaarten in dit mooie model, ik heb het nog niet eerder gezien. Soms heb je wel eens zo´n kaart die je niet gelijk weg wilt doen.
lieve groetjes Angelique