maandag 25 april 2022

Regen is niet leuk

 Nee, regen is zeker niet leuk maar op een camping helemaal niet dus we zijn lekker naar huis gegaan vanmorgen. 

Vrijdag had ik allemaal spulletjes bij elkaar gezocht om te stempelen en te kleuren. Kleurpotloden, doezelaars, aroma vrije terpentine, twee snij apparaten, mijn doos met gereedschapjes enz die op de camping kan blijven als we naar huis gaan, papier en mijn snij apparaten. Ook een doosaje waar de stazon stempelinkt in zit en de acrylblokjes en, natuurlijk, een hele stapel stempels. Had er zo'n zin in om dat te gaan doen. Dus toen het zondag lekker weer was maar nog een beetje te winderig om buiten te zitten pakte ik alles uit en ging er even lekker voor zitten. En toen.......&5$#&@* WAAR IS MIJN DOOSJE MET STEMPEL INKT??????😂😂😂😂😂 jullie voelen het al aankomen. Dat lag nog op de tafel, thuis.

Ik had even uit de tas gehaald om die beter in te pakken. Pffffft. Dus....ik kon helemaal niets doen want je kan niet stempelen als je geen stempel inkt hebt, toch?? Mooi geluk dat het vandaag regende zodat we weer naar huis gingen en ja hoor daar lag het doosje mij toe te lachen op de tafel.

Maar nu de kaart. Van Daphne kreeg ik voor mijn verjaardag een stempel lap van de Action in plaats van een bloemetje, ik maakte er al een kaart mee voor onze uitdaging van maart  en wilde nu  iets anders uit proberen. Ik had wat gezien op pinterest, een achtergrond maken met distress inkt en daar een mooie stempel over heen doen. Dat heb ik uitgeprobeerd. Eigenlijk vond ik het in eerste instantie niets en wilde ik het weg gooien, dat heb ik toch maar niet gedaan, uiteindelijk hier en daar een beetje bijgekleurd met potlood en bijpassende matjes  eronder, zo is het toch nog een kaartje geworden hoewel niet één van mijn favoriete. Ahh, zielig hè. (voor dat kaartje)


Ik zit nu te genieten van ons warme huisje en wens jullie nog een mooie dag.

Liefs van  mij 



8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier is het ook grijs en nat Marja. Ik heb net boodschappen gedaan en zit nu op de bank met een lekkere mok thee :) Ik vind het toch een vrolijke kaart geworden mede door de leuke kleurtjes die je voor de achtergrond gebruikt hebt. Een bos bloemen doet het altijd goed op een kaart.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

ha die Marja
Ach ja het is nu op de camping best koud denk ik zo, toch verstandig dat je dan naar huis bent gegaan!
En ja je kunt thuis toch ook prima knutselen immers!
Ik vind je kaartje toch heel mooi, beetje kunstzinnig
Liefs Martha

Angélique zei

Je kaart is heel fleurig, goed dat je bijpassende matlagen eronder hebt gedaan.
Ow, wat een pech dat je de stempelinkt was vergeten, maar een geluk dat het slecht weer werd en jullie naar huis gingen. Er schijnt weer goed weer aan te komen, vergeet je inkt niet 😉

Freubelmina zei

Ook hier staat die mooie bos bloemen er mooi op Marja.
Slim dat jullie even naar huis zijn gekomen, verveelt niks zo snel als regen….
Fijne avond xx

GerJanne zei

Hoi Marja,
ja het moet wel leuk blijven natuurlijk en regen is een heel goed excuus om de stempelinkt te gaan halen 😂🤣
Je kaart is goed gelukt. Weet je wat je zou kunnen overwegen? Om delen van de stempel met een klein penseeltje en chloor wit te maken, zodat ze eruit springen. Geeft een mooi effect.

Elly zei

Mooie kaart Marja. Ja het was een saaie en koude dag, dus binnen aan de slag wat nu niet zo erg.
Maar ja op een camping is dat minder, wat balen van je inkt.
Groetjes Elly

Wilma zei

Ondanks alles heb je toch 'n mooie kaart ervan weten te maken. Heel fleurig door de zonnige kleurtjes en daar dan die bos bloemen op, heel gaaf! Ziet er mooi uit hoor.
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma

Henriët zei

Het is een hele vrolijke kaart geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt voor de achtergrond.
Vervelend als het regent maar nu toch handig om de inkt te halen.
Groetjes van Henriët