dinsdag 19 april 2022

Camping tijd

 Goedemiddag lieve blogdinnen, het is weer camping tijd dus heb ik de eerste weken minder tijd en gelegenheid om blogs te bezoeken en berichten te plaatsen. Ik heb daar nog geen hobbyspullen, dat moet ik allemaal nog uitzoeken. We zijn nu een dag of drie thuis, ik moest vandaag naar de Fysio en donderdag weer, krachttraining voor de nieuwe knie en het gaat heel erg goed. Ik loop weer als een kievit en heb in de geopereerde knie helemaal geen pijn meer, jammer genoeg speelt nu de andere knie op dus die zal er "straks" ook aan moeten geloven. Na de zomer hoop ik. Dat moet ik nog regelen, eerst rechts helemaal goed.

Ik heb nog wel een kaartje gemaakt voor een neef , ik had gelukkig nog een half afgemaakte liggen en daar ben ik maar even verder mee gegaan vandaag. Hij houdt van kleur dus ik denk dat hij het wel zal waarderen.

Liefs van mij en tot blogs (ik ga  wel mijn best  doen zo veel mogelijk "bij" te blijven.)




 

Liefs van mij en groetjes


10 opmerkingen:

Henriët zei

Een hele mooie, kleurrijke kaart!
Veel plezier op de camping. Ik hoop op heel veel mooi weer voor jullie.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Gaaf in die kleuren! Ik vind het een superleuke kaart, ook het model is goed gekozen.
Veel plezier op de camping. Goed om te lezen dat het met de nieuwe knie zo goed gaat.

Wies zei

Mooie vouwkaart in vrolijke kleuren. En wat fijn dat het lopen met je nieuwe knie zo goed gaat. Een goede en fijne tijd op de camping!

Nelleke zei

Heerlijk weer voor de camping, dat zal vast genieten zijn. Wat fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe knie en dat je geen pijn meer aan hebt. ( nou ja die andere nu wel)
Een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi feestelijk. groetjes, Nelleke

Elly zei

Wat een mooie kaart en een leuk model.
Lekker genieten op de camping hoor, wij lopen niet weg hihih.
Groetjes Elly

Wilma zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt Marja. Prachtig model ook en heel mooi DP gebruikt. Lekker kleurrijk. Veel plezier de komende tijd op de camping, geniet er van.
Voor vandaag 'n fijne dag.
GROET, Wilma

Daphne zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart is dit.
De kleuren, helemaal voorjaar.
Als jullie straks ingericht zijn op de camping komt het knutselen vanzelf wel weer.
Eerst maar even lekker genieten van de eerste mooie dagen.

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Marja!
heel veel plezier op de camping en natuurlijk mooi weer, geniet ervan!
liefs Martha

Bernadet zei

Wat een geweldig mooie kaart is dit Marja.
Mooie kleurencombi en gaaf modelletje

Freubelmina zei

Nou deze mooie kaart zal hij zeker wel waarderen Marja, prachtig model in vrolijke kleuren.
Ook wel fijn om op te camping niet te knutselen,jullie zullen je vast niet vervelen…
Ook mooi dat je knie zo goed hersteld, wel vervelend dat de andere by opspeelt.
Ik heb wat creaties teruggekeken want ik ben een inhaalslag aan het maken bij alle blogjes, ik zag weer zoveel moois bij je: al die mooie kaarten met die speciale techniek,bijzonder creatief….de gezellige kaart voor Andy, je gebruikte erg mooi papier voor dit leuke model….een hele mooie kaart voor de trouwdag van jullie buren,echt een feestelijke kaart…en zo ben ik weer bij en heb ik genoten van al dat moois Marja. Lieve groetjes en nogmaals veel dank voor het meesparen van de zegels en de prachtige kaart die erbij zat, staat hier nog steeds te pronken xx