vrijdag 29 april 2022

Nu wel de goede .

 In mijn vorige bericht schreef ik dat ik de uitdaging van de liftchallenge zo leuk vond maar dat ik het niet goed had gelezen en dus niet goed had uitgevoerd, volgens mij. Twee kaarten gemaakt die door mij werden afgekeurd om daar ter plaatsen. Dus aan de slag gegaan met een andere. Zo leuk, lekker bezig geweest tot ik aan het embossen ging. Blèh, had ik het doorschijnende poeder gebruikt ipv het witte. Ik heb nog geprobeerd om het weer opnieuw heet te maken en dan het wit erover maar dat is me niet gelukt.

Ik moest wel een beetje lachen in mezelf want ik had bij Nelleke gisteren nog in een reactie geschreven dat ik bewondering had voor haar geduld en nu moest ik zelf geduld opbrengen. Maar...ik ben gewoon weer (!) opnieuw begonnen en zie hier het resultaat. Die ga ik dus nu wel linken naar de liftchallenge (als het me lukt tenminste). (gaan jullie ook nog maar even kijken bij mijn vorige bericht, kaartjes zijn wel heel leuk/mooi geworden vind ik zelf)

Fijn weekend en liefs


9 opmerkingen:

Angélique zei

Oeh, deze is mooi en helemaal volgens opdracht lijkt mij! Goed gedaan Marja!

Marjan zei

Marja, ook.jij beschikt zo te lezen over veel geduld en doorzettingsvermogen! Heel.leuk dat je met de challenge door ging en deze kaart is echt prachtig geworden met een mooie afdruk en mooie kleurtjes! Fijn dat je meedoet!

Henriët zei

En zo heb je dan ineens 3 hele mooie bloemenkaarten!
Mooi gedaan. Super zoals je de bloemen op deze kaart hebt gedaan met embossingpoeder.
Groetjes van Henriët

Wilma zei

Dit is een fijne variant met de bloemenstempel Marja, mooi gedaan. Fijne avond en weekend gewenst.
GROET, Wilma

GerJanne zei

Deze is heel mooi. En inderdaad denk ik dat ze deze techniek bedoelen en niet die van je vorige post. Hoewel die ook heel mooi zijn!

Elly zei

Wat een prachtige kaart. Hahaha, dan ben je wel even zoet ermee geweest.
groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Marja
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, deze techniek is leuk!
En de aanhouder wint, zie je maar weer!
Fijne dag, liefs Martha

Nicole Parmentier zei

De aanhouder wint Marja! Het uiteindelijke resultaat is een prachtig fris lentekaartje geworden!! En mocht je deze techniek nog een keer willen gebruiken dan ben je je bewust van alle valkuilen en zal het vast in één keer goed gaan. Weer wat geleerd dus! Dankjewel voor je doorzettingsvermogen en je bijdrage aan deze lift challenge!

Cornelie zei

Nou dat jij een doorzetter bent is ook wel duidelijk lijkt me. Na je vorige kaartjes weer aan deze beginnen en dan ook nog het verkeerde embossingpoeder gebruiken grrr... (herkenbaar, ik heb nu bovenop de deksel wit of clear gezet, dat werkt hihi)
Maar je uiteindelijke inzending voor de Liftchallenge is erg mooi geworden!Super bedankt voor je deelname!