zaterdag 30 april 2022

Challenge Daphne/Marja



 Deze maand was ik er heel snel mee klaar. Ik kreeg van Daphne een cadeautje, zo maar. Een paar blokjes met erg leuk dp van de Action en had meteen een idee voor de april opdracht. Die was deze keer van mij. 

Ik had op Youtube een leuke kaart gezien, hij leek me nogal ingewikkeld maar het viel mee. Hij was van ene JanB

Het werd leuk ontvangen door Daphne want zij houdt van dit soort modellen. 

Ik ben meteen aan de slag gegaan met het leuke dp en maakte weer twee kaarten, ook weer een voor Ariënne. Ik had bedacht welke ik aan wie zou sturen maar nu twijfel ik 😏. Ik ga ze in de enveloppe doen en niet meer kijken, zet de namen er pas op als ze dicht zijn en weg gaan. Ha, ha.  

Omdat we weer vaak naar de camping gaan ben ik blij dat ik de kaarten kan inprogrammeren.

Gaan jullie ook nog even bij Daphne kijken?








Hierna maakte ik er ook nog een voor ons volgende  neefje in engeland, die volgt nog, die is heel anders. 

Fijn weekend en liefs

12 opmerkingen:

Henriët zei

Hele mooie kaarten en weer een super leuk modelletje. Hoe vind je ze toch iedere keer?
Groetjes van Henriët

anneke's creaties zei

Super leuke kaarten en dat papier is ook schitterend.....

Angélique zei

Wauw, wat is die gaaf! Je hebt het ook heel mooi bekleed met papier, stansjes en stempeltjes, super! Ik ben benieuwd naar de andere die je gemaakt hebt, die zal ook wel heel gaaf zijn geworden.

Wilma zei

Kom zojuist bij Daphne vandaan en zag daar voor het eerst dit model kaart. Wat een bijzonder model is dit, erg mooi gedaan en fijn DP heb je zomaar gekregen! 🙂
Nog een fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma

alma.heijenk@gmail.com zei

wow dat ziet er ingewikkeld uit, mooi dsp en mooie uitwerking
groetjes Alma

Daphne zei

Ja hoor, daar zijn ze.
Ik kreeg de 2de kaart uit dit bericht en ik ben er weer heel blij mee mam.
Toch wel leuk dat we ze deze keer opgestuurd hebben, want echte post is zó leuk om te krijgen.
De kleuren combinatie van die van mij, paars/lila met groen vind ik heel mooi.
Op naar volgende maand.

Bernadet zei

Ik zag bij Daphne al dit gave modelletje Marja.
Ook jij hebt er een prachtkaart mee gemaakt.
Zo leuk dat jullie om en om opdrachtjes verzinnen!

Ela zei

Mooie kaarten zeg, kom net bij Daphne vandaan voor nog meer inspiratie in dit model. Ga ik zeker eens maken. Groetjes Ela

Elly zei

Jouw kaarten zijn ook al zo mooi, superleuk model ook.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Ik kom net van Daphne af en die had al zulke mooie creaties gemaakt Marja maar deze zijn ook erg mooi, zo anders weer door het andere papier, geslaagde uitdaging hoor!
Nou je hebt door de liftchallenge toch maar een paar mooie kaarten bij, ze zijn alle3 schitterend.
Fijn weekend verder en lieve freubelgroetjes xx

Martha zei

Wat een leuk model, Marja
Heel leuk gemaakt, ook ik houd van bijzondere modelletjes
Toch nog eens bij JanB gasn kijken!
Ik las net dat Daphne er ook blij mee is!
Fijne dag, liefs Martha

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Marja!
Ik ga ook nog even bij Daphne kijken hoor.
Groetjes Diny