vrijdag 8 april 2022

Digitaal inspiratie café van Willy Duit

 Ja, hier is de eerste voor de maand april. De techniek is collage.

Het plaatje komt uit een oude Flow en verder gewerkt met acrylverf en stempelinkt voor de achtergrond stempelsstempels.

Spetteren kon ik niet laten en wat het leukste was, ik heb er achter elkaar aan gewerkt, zonder na te denken en gewoon maar wat gedaan dus het "gewoon doen" van Willy goed opgevolgd.

En als iemand zin heeft om ook nog mee te doen, je kunt elke maand "instappen" op haar blog kun je het vinden onder workshops.

Fijn weekend en liefs

9 opmerkingen:

Henriët zei

Wat mooi gedaan. Prachtig hoe dat plaatje helemaal blend met de achtergrond.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi geworden Marja, heel kunstig gedaan. Het plaatje gaat heel mooi op in je zelf gemaakte achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Dit is toch ook weer een hele leuke mam.
Mooi hoor, de kleurtjes.
Heb je nu je blog veranderd?

GerJanne zei

Ha Marja,
het ziet er zo ontzettend leuk uit. Prachtig gedaan! Zou ik ook meer meoten doen.

Elly zei

Oh dat ziet er heel mooi uit!!
Zal eens kijken bij haar.
Groetjes Elly

Martha zei

Prachtig geheel Marja
Het plaatje gaat helemaal op in het geheel, kbap gedaan!
Liefs Martha

Wilma zei

Mooie achtergrond en hoe het plaatje daar vanuit lijkt te komen als één geheel. Heel knap gedaan hoor Marja.
Mooi weekend gewenst.
GROET, Wilma

Freubelmina zei

Wat ontzettend creatief Marja, een hele mooie kaart.
Ook hieronder zag ik leuke creaties; de leuke fleurige verjaardagskaart in het mooie model en de feestelijke kaart voor de buren,knap gemaakt onder tijdsdruk, hij zal zeker gewaardeerd zijn.
Fijn weekend Marja xx

Monique zei

Wat gaaf Marja! Ik deed deze live bij Willy maar had zo geen inspiratie! Het kwam uit mijn tenen....grrr. Maar uiteindelijk wordt het toch weer mooi. Jij mag heel tevreden zijn!